Belachelijk lang idd…ik zou er ook he-le-maal klaar mee zijn.
Geld terug en je Explorer halen
Ja.
Alleen is die wel netjes afgewerkt.
That did occur in my mind, yes…
“Just do it”
Denk dat ze dat niet doen bij de juwelier. Deden ook al moeilijk om mij een nieuwe te geven.
Nee niet direct wellicht,
Maar ze kunnen je minimaal tegemoet komen met een reeele oplossing. Zeker als je aangeeft dat je een Explorer wilt aanschaffen
Voor alle zekerheid naar binnen lopen met een Radar tasje oid
Als je de kroon en het heliumventiel allebei opdraait, kan je even hard blazen dan is het er uit.
Doe ik ook iedere maand even uit voorzorg.
Bij een ander merk ben je je horloge helaas ook 2-3 maand kwijt… niet te begrijpen inderdaad!
Stofje kan je ook bij een Omega punt in NL laten fixen binnen een week.
Klinkt dan wel weer top. Ga ik van de week een keer laten doen. Dank je
Bij Wesselink en Vreeker kun je er vaak op wachten. Maar door het plexiglas os de kans groot dat er meer kleinere stofjes op komen.
Je hebt gelijk: de Speedmaster worden nog steeds in dezelfde jaren 60’ fabriek gemaakt door -intussen- bejaarde horlogemakers!
Geen wonder dus dat die horloges zo stoffig zijn!
/sarcasm
Wat zou er niet perfect moeten zijn?
camouflage wijzers
Zie de afwerking van de zijkanten…
En geassembleerd door herintreders uit de lokale Parkinson Kliniek zeker
Oudere trauma’s
Limited piaget upstream met stofje op wijzerblad
Breitling navitimer world , waarvan de wijzerblad en lunette niet mooi aansloten
Ik heb veel gehad wat naar mijn idee voor het geld beter had gekund … nu kijk ik niet meer zo precies en goed is goed
Sinds de oude fabriek rolstoel vriendelijk is gemaakt schijnt dat inderdaad niet ongebruikelijk te zijn.
Dit is overigens de mijne; door de laag stof zie ik bij minder licht soms de wijzers bijna niet meer!
(maarja; het is dan ook een “instapper” begrijp ik)
Ja het is een horloge voor het klootjesvolk (zoals ik), en die mogen geen hoge eisen stellen
Ik zie dat jij tenminste nog echt saffier hebt. Ik moet het met plastic doen.