Om even een crossover te maken naar een ander geval waar het een beetje extremer was. Dat lokaal merk dat zijn merknaam in groepsverkracht Google Translate “latijn” opgehoest heeft - VPC afgekort. Ja, dat zou meer dan tegengehouden hebben; daar zou mijn aanvaarden van een gratis exemplaar dat ik niet mag weggeven/gooien, een prijskaartje gehad hebben.
Minder uitbundig dan een AMG, eigenlijk zelfs best ingetogen vind ik.
Doel van Alpina was volgens mij ook niet om de auto sneller of meer opvallend te maken.
De nadruk ligt meer op rijbeleving.
Je verbindt hier lijkt wel een naam direct aan een prijssegment (<100 Euro)
Frederique Constant vind je in het zelfde rijtje thuis horen (qua naam), en daarom is Frederique Constant niet voor jou?
Anyway…voor de een is de naam belangrijker dan voor de ander.
Da’s maar goed ook,verschillende beslis-criteria…anders werd de wereld wel heel eentonig
Ik denk dat ik mijn vrouw trouwens ook de bons ga geven. Het aangaan van een liefdesrelatie is ook totaal irrationeel, maar haar naam is eigenlijk toch wat te chique voor de “gewone” en doe-maar-normaal-want-dan-doe-je-al-gek-genoeg verpleegkundige die ze is.
Ik had haar 29 jaar geleden dus echt moeten laten gaan vanwege de naam.
De afwerking en zo, was en is nog steeds wel boven niveau.
Niet specifiek aan het prijssegment, maar ja, Aliexpress merken proberen vaak met een Europees klinkende naam wat legitimiteit aan hun spul te geven. De naam slaat nergens op, een samenraapsel van voor/achternamen die generiek genoeg zijn om onder de radar te blijven. En Frederique Constant klinkt exact zo, voor mij. Maurice Lacroix ook. Raymond Weil ook.