Frederique Constant only

Ik heb zojuist even het meetlint erbij gepakt, ik kom bij mij uit op ongeveer 19,5. Wellicht moet er dan nog een vinger tussen om het horloge comfortabel te dragen maar zonder de vinger zit ik op ongeveer 19,5.

Ik ben zelf ook eerst gaan passen met dit horloge bij de juwelier omdat ik ook met dit horloge twijfelde over de maat. Foto’s online kunnen nogal een vertekend beeld geven vind ik, mijn advies zou dan ook zijn om tocht even ergens te gaan passen. Bij de Bijenkorf hebben ze normaal gesproken ook Frederique Constant en natuurlijk bij verschillende juweliers.

Verder ben ik erg tevreden met het horloge tot nu toe, moet hem nog wel wat vaker dragen eigenlijk, ik heb deze sinds afgelopen december.

Alvast succes! :wink: :+1:

1 like

Wat is er met die 12 aan de hand, zeg
:woozy_face:

3 likes

Niet klein, wel fijn!
Draag ‘m nog zeer regelmatig moet ik zeggen :ok_hand:t3:

14 likes

Dat is de Worldtimer Amsterdam editie toch? Die uit de podcast :wink: Tof om te zien dat deze nog in de collectie zit! :grinning: :+1:

1 like

Correct en tevens juist!
Ja een hele vette samenwerking en een complicatie die ik verder niet heb in de collectie.

1 like

Goedemorgen HF :coffee::yawning_face:

8 likes

Pre order, voor 4,5k

5 likes

Goedemorgen, nog maar een dagje deze fijne FC.

12 likes

Ook vanochtend weer een FC om de pols geslagen

11 likes

Beter kijken…is de secondewijzer op de 12 !!

Ik snap niet wat wat je bedoelt, maar de 12 zit hartstikke scheef erop geplakt

IMG_0539

Bijzonder inderdaad… Op andere foto’s zie je dit ook terug :thinking:

1 like

Sorry; ik dacht dat dit betrekking zou hebben op de foto van de FC Flyback Chrono !!! Excuses,

1 like

De hele 2 is een ander ontwerp op 12 dan op 2.

1 like

Dat zag ik ook inderdaad, en dat op zichzelf is al een opmerkelijke keuze; er is toch gewoon een font die gekozen (of specifiek ontworpen) is?

Het is niet zo dat de 10 en 11 ook ineens een andere 1 heeft. Dus alleen de 2 van de 12 is als enige cijfer ineens anders geworden.

Hoe dan ook is het voor mij persoonlijk een onooglijk geheel geworden dankzij de 2 van de 12.

2 likes

Deze leuke FC quartz uit 2010 overgenomen van forumlid @SBeuk

13 likes

Tof horloge! :grinning: :+1: Enjoy!

1 like

Ook hier maar weer eens mijn Frederique Constant Healy plaatsen :smiley:

15 likes

En nog maar eentje :grinning:

14 likes

Frisse verschijning.

1 like