Ja , echt heel mooi
Absoluut klasse.
Zijn er hier fanaten van de FC index automatic? En dan met name die met de witte plaat, bruine band en blauwe secondewijzer. FC-303NS5B6 om even een precies te zijn.
Twijfel over de aanschaf van dit model namelijk. Ben heel benieuwd naar jullie reacties en/of foto’s.
Ik was van plan om de FC-303NS5B6 aan te schaffen, maar toen ik onderstaande paste heb ik die gekocht:
Beetje kleiner, Quartz doch fijn horloge.
Véél beter!
Heb zelf de blauwe maar door de blauwe band werd die wat saai. Heb er iets ‘midden bruin’ opgezet.
Zoek een AD die het nodige op voorraad heeft, kun je er gewoon bij leggen en kijken/voelen wat het voor je doet.
Erg mooi horloge hoor!
Ik heb precies dezelfde twijfel, maar heb die automaat nog niet in werkelijkheid gezien. Dus was benieuwd naar jullie ervaringen. Heb die vraag overigens wel uitstaan bij een AD. Nog even afwachten dus!
Dag, heb de automaat ook niét live gezien maar bij het passen van de Moneta deze maar direct gekocht
Wat een prachtige combi zo zeg.
Prachtige horloge zeg. Ik ga deze in het wit kopen.
Heb hem al een keer om gehad in Breda en ik was om.(toen een tissot gekocht) de eerst volgende wordt deze.
Dank je wel
Tadaa
Blijft een beetje druk, maar heb er met vlagen nog veel plezier van.
Hij verdiend bij mij ondertussen wel een nieuw bandje
Heb even gekeken op chrono naar paar modellen en ‘wit’ is hier met serieuze zilverglans lijkt het. Verschillende horloges hebben ook zilver als kleur plaat vermeld. Dus kijk goed als je niet onaangenaam verrast wil zijn. Een beetje zilverglans vind ik zelf overigens vaak wel leuk.
Over zilverglans gesproken… mijn NA.
Vind het een heel leuk horloge maar maat is wel op randje te groot (voor mij).
Ja absoluut, ik ben op zoek naar een lichte kleur. Dus dan mag zilverwit ook