G-Shock only III

Heren ! Ik wil jullie ff hartelijk bedanken. Waarvoor ? Ik was mn interesse in het merk enigszins verloren en was op zoek naar wat anders, iets wat me meer aantrok. Dacht ik. Duurder, more fancy en shiny, maar telkens werd ik weer teruggeroepen naar dit topic en zag ik weer vanalles moois voorbij komen. Ik besefte me dat er eigenlijk niks boven GShock gaat. Waarom duurder, fancy of shiny ? Waarom zou ik een Longiness,Tudor of ander duur ding willen ? Dragen zou ik het niet want bang voor krassen of beschadigingen :sweat_smile: misschien komt er ooit wel 1, als ik over 25 jaar met pensioen mag, misschien ook niet :laughing: voor nu ben ik niet gemaakt voor fancy of shiny, leuk om te zien maar nee. Doe maar gewoon, doe maar een GShock :raised_hands:t3: Bedankt !!

Amen !

12 likes

Haha, dat komt puur omdat mijn foto van een mooie Tissot seastar hier niet welkom is.

Maar ik ben het met je eens → een G shock blijft fantastisch… Ik had ze net allemaal verkocht en zo zijn er al weer 3

3 likes

Nou, precies dit dus … alles moet weg !! En dan beseffen van k*t man, wat doe ik :laughing:

1 like

Ach, ik wijt het aan mijn rusteloosheid.

Ik heb bijvoorbeeld een Festina fetish, maar een heel groot probleem. De serie is 8 stuks en er bestaat een limited welke ook al in de box zit. En dan heb je een box van 10, dus nog een lege plek.

Wat doe je dan? Dan ga je 1 helemaal uit elkaar halen en klaar maken om goudkleurig te spuiten. Uniek en tijdverdrijf! Win win situatie. Als het goed gaat, zit ik er ook aan te denken om dit bij g shocks te gaan doen…

1 like

Alsof jij mijn gedachten leest kerel. Precies wat ook steeds door mijn hoofd gaat. Tijdje gshock-loos geweest maar altijd als ik zag dat er foto’s werden geplaatst in dit topic, keek ik altijd effe. G-shock is gewoon vertrouwd. Heb nu voor het eerst een G-steel model en moet je eerijk zeggen, dit is de perfecte balans tussen een stalen horloge met G-POWER! Geen gedoe met automaten of voorzichtig doen. Gwn rammen met je horloge en er steeds mooi uit zien. Prio voor mij :wink: :ok_hand:t2:

Denk dat mijn gloednieuwe gbd-200-1er wel de deur uit mag :joy: duss @CorneH Mocht je er nog 1 zoeken, klop maar aan mijn deur hahahaha

2 likes

Hoeveel horloges hebben jullie totaal en hoeveel g shocks sieren er dan de boxen?

Ik heb er nu 21, waarvan 3 g shocks. 2x een 5600 en een gxw56

2 likes

Van de week komt er nog een G binnen. Dan is het 50/50, vier keer een ‘gewoon’ horloge en vier keer G-Shock :grin:

2 likes

15 likes

13 horloges in totaal, 3 gshocks en 3 andere merken in de box. Dus er liggen er een aantal niks te doen :laughing: Eerder had ik 13 GShocks en in totaal 18 horloges. Njah, we gaan zien wat de tijd brengt :smile:

1 like

3, 1 Seiko kinetic, 1 Seiko 5, 1 Vostok Komandirskie 24hr en 1 G-shock is onderweg

2 likes

46 totaal, waarvan 3 G-Shocks, nl:
-GW-5000U-1ER;
-GW-M5610U-1ER;
-DW-5040PG-1JR.

6 likes

Robuust of glimmer? Casio kan het beide.

Moet het als één horloge, dan kunnen ze het ook.

20 likes

Momenteel 10 stuks waarvan 6 G-shock’s

Gele Casioak GA-B2100C (2023)
40th anniversary square DW-5040PG (2023)
Vibrator square GB-5600AA (2012)
Multiband 5 square GW-M5600 (2008)
Multiband 6 square EL GW-M5610 (2021)
Multiband 6 square LED GW-M5610U (2023)

3 likes

Ja dit is toch wel een hele lekkere hoor. Totaal onleesbaar in het donker dat wel :joy:

12 likes

We beginnen de ochtend gelijk vrolijk :hot_face: goeiedag zeg

12 likes

Goedemorgen Rakkers!

14 likes

Zo, die knalt lekker mijn iPhone uit zeg. Mooie lijnen.
Voor mijn 17cm pols te groot, weet ik inmiddels.
Veel draagplezier ermee :+1:.

1 like

EL vandaag :+1:

15 likes

te groot voor je 17cm pols?? Ik heb ook een 17cm pols. ik vind dit juist de perfecte maat ! de foto is ook van dichtbij genomen he… lijkt hij altijd groter. Zal ik je wat foto’s sturen via DM? dan kun je ziet dat het echt wel meevalt.

2 likes

Ik heb een GST300 gehad, ik vond hem uiteindelijk te groot. De G-Shock GW-5000U-1ER en zijn broertjes kunnen net voor mij.
Mijn ‘Sweet spot’ zit tegenwoordig tussen 34 en 39mm, steeds meer vintage ook.
Maar, de GST’s blijven leuk om naar te kijken, niet om te hebben :joy:.