Ik heb nu 6 horloges, waarvan 1 GW-5000U en een DW-6900UB-9JF incoming uit Japan.
Staat top. Gaaf ding hoor!
Thanks!
zit ook onwijs comfortabel.
Hoe draagt tov een GW-5000/GW-M5610 square? Ik vind de zwarte versie van de GST-B400 gaaf.
de zwarte is ook onwijs gaaf. ik zat daar ook al naar te kijken. maar zocht toch wat meer ‘‘staal’’ op mijn pols. en qua formaat valt het echt mee. in dit filmpje kun je vergelijkingen zien wat betreft verschillende modellen naar de GST-B400. zoals je kunt zien in het fimpje, valt het echt mee hoe groot ze zijn. ik heb ter plekke ook de b100 gepast maar die was wel echt belachelijk lomp. was blij toen de b400 om de pols zat. zonder twijfel gelijk gekocht!
G-Schock mannen, kan ik de ruberen strap die bij de GM2100 zit ook los kopen en waar?
Veel G onderdelen zijn los verkrijgbaar. Tictox is een adres. Ben helaas de URL kwijt. Maar er zijn meer adressen. Die zullen zo wel boven komen door de G-experts. Of even Kish mailen (Casio AD), die kunnen het bestellen.
Zo irritant al die glimmende metalen shocks… Ik zit nog steeds te wachten op mijn case
Vandaag is deze mee geweest, want onze japanse vrienden van Sakura, hebben mijn DW-6900 nog niet verstuurd
Bedankt!
De glimmende zijn de beste toch ?
M’n 5610 draagt fijn maar niet te vergelijken met deze!
Binnenkort hier maar eens even een combi bracelet scoren .
De GM-2100BlackBlack-1AER is een interstellar blackhole, ik kan soms de tijd aflezen als de zon er goed opstaat.
Maar dat is ook wat het ding cool maakt. De raison d’etre. Ik heb zitten kijken naar die nieuwe GM-2100. daar zit er 1 bij met positief display, chromen indices en wijzers en he lume. Maar die vind ik meteen minder gaaf, minder sinister.
Een Countach rijden doe je niet naar je werk. In kleine partjes geniaal, met regen niet doen.
En zo zal het ook met deze Gun Metal Grey G-Schock zijn. Een zomerhorloge ,een cabrio. Mooi maar net zo praktisch als een potloot op een krijtbord.
Ik herken dat in mn DW-6900MS-1. Ik kan bijna de tijd niet aflezen op dat ding zo donker is het display, maar hij is cool en daar gaat het om
Mooi verwoord trouwens @Zoldar
Ik heb deze op het oog bij Sakura:
Ik lees van alles over verzendkosten en invoerkosten e.d., maar eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet. Wie kan mij vertellen wat er dan nog bij komt?
Bijkomende kosten als u online bestelt buiten de EU.
Ik reken altijd de betaalprijs x 25% erbij op. Dan weet je grofweg wel wat het in totaal gaat kosten.
Ik reken altijd op 30% dan valt het meestal (tot nu toe altijd) mee.
Haha we posten echt tegelijk