Een bosje

Ontzettend gaaf die nieuwe mudman. Kleiner dan zijn voorgangers?
De klik is er. Of hij het lang gaat volhouden is altijd nog de vraag. voor nu nog optimaal genieten
wellicht een stalen band erbij fixen. staat ook gaaf op dit model…
Ben ik niet goed genoeg bekend mee om te vergelijken. Het is best een unit van lug tot lug. Maar eerlijk gezegd best goed draagbaar, ik vind deze Gw-9500 redelijk plat!
De Rangeman bijvoorbeeld komt qua gevoel dikker over.
Je Gst-400 is ook heel gaaf zo in staal, de vorm van de kast is zo futuristisch . Ik heb een zwart gecoate met carbon bezel (Gst-B400x). Ook heel gaaf maar op een of andere manier zit de band bij mij steeds net te strak of net te los…?
haha op locatie ook gelijk even getest of hij fijn om de pols gaat. is altijd achteraf pas een probleem he. je kent het inderdaad wel hahahaha. Die van mij zit gelukkig wel goed
Vind de kast onwijs gaaf… zo strak. Het bandje is zo zacht. maar stalen band is wel een coolere look vind ik.
op videos waar ze vergelijken, oogt hij ook zeker platter! het design is ook echt cool. vond hem nieuw iets te prijzig. maar 2e hands ergens op marktplaats op HF zou ik wel overwegen dan gaat de GST-b400 er natuurlijk weer uit.
Nah… ik weet zeker dat je de 400 beter vindt dragen. Gewoon erbij houden tzt
De 9500 zit op het hellend vlak van ‘doe ik deze eerst af en dan de jas aan?’ of ‘hou ik hem om en pers het door de mouw?’
hahaha ja dat had ik met mijn Rangeman destijds ook heel erg! maar ik vind dat niet erg. een G shock MAG groot om de pols zitten
heb zelf ook nog een gloednieuwe gbd-200 thuis liggen. twijfel nog even of ik ga voor de GST-B400 of de GBD-200… 1 van de 2 gaat sowieso weg.
B400 houden zonder twijfel.
Het mip display van de Gbd is leuk maar nee, ik knapte volledig af op dat display. Alsof het een smartwatch was? Totaal geen G-Shock gevoel. Wat dat ook moge zijn
Snap ik. is misschien ook geen g shock gevoel. maar met de gst-b400 heb ik minder een g shock gevoel hoor! maar de looks van deze en draag comfor is gewoon beter. en tough solar. altijd een pluspunt
de gbd is alleen wat strakker om de pols. maar ach,
Wederom de GW-5000U
De DW-6900 is vertrokken uit Osaka en staat komende dinsdag gepland voor aflevering!
Nice echt een stoere
Dat is hij zeker!
Nog steeds mijn eerste en enige (tot op dit moment) G Shock en wat draagt ie lekker op het FKM bandje van AliExpress.
Ik blijf de Midnight Fog kleuren combinatie mooi vinden ook al is aflezen bij heel weinig licht wel wat minder makkelijk en de ingebouwde verlichting nogal paars.
Gw-9500 Mudman
Hier zie je dat de ‘bumpers’ voor bescherming van het glas vrij laag zijn.
En kijk eens hoe gaaf de achterkant is
Deze sinds vandaag in mijn bezit … is deze GA-2100-1AER niet uit de allereerste serie van de GA-21** sinds deze serie bestaat ?
Hij is prachtig!! Jammer wel van de dikke chunky endlink onderdelen. Wou dat ze gewoon de rangeman bandjes aanhielden.
Vandaag binnen gekomen GW-M5610U-1ER.
Instellen is een “ramp” of de knoppen zijn te klein, of mijn vingers zijn te dik. Datum staat nu iig op dd/mm en de tijd op 24hr.
Thuis stad op Parijs, vreemd dat Amsterdam niet in de lijst staat.
Band voelt niet verkeerd, beter dan ik verwacht had.
Foto’s komen nog wel een heer, een slechte staat al in wat dragen we vandaag
Linkje van de webshop