Pas op het forum geland en vol enthousiasme lees en zie ik al jullie horloges. En wat een plaatjes zitten erbij en wat een bedrage.
Goed mijn weak spot is zijn de G-Shock’s bezit er één tot nu. Vroeger als klein manneke vond ik ze al kicken.
Dus hier wil ik is mee beginnen om een paar leuke erbij te kopen.
Goed dan mijn vraag, wie kan mij tips geven of links of what ever waar ik kan kijken, zoeken enz betreffende G-Shocks…
Zelf onlangs een citizen besteld bij horloge.be en ik ben er wel tevreden van. Hun showroom is in rotterdam dacht ik maar als ik het goed heb is er in breda ook een winkel alsook antwerpen. De siebel site is zeer goed want daar kan je echt duidelijk de stock checken, je kiest een horloge en daar kan je bekijk winkelvooraad kiezen. Dan zie je alle zaken over heel nederland waar hij wel of niet is .
Wat ik zoek, toffe en net even andere look, ook vind ik de digitale G-shock (casio) tof.
Vroeger toen dat kleine jongetje voor de G-Shock viel, die modellen wauw, of die betaalbaar zijn of te vinden, geen idee. Maar zoiets. en de versies met Bluetooth ook boeiend.
Je vraagt het zelf he Maar kijk eens in het GShock topic, daar is genoeg te zien en te lezen. En Shockbase is idd een goeie site om te zoeken wat je wil hebben.
Ja ikzelf vind dat Bluetooth en dat connected zijn met de casio app totaal niet boeiend. Ik zie de meerwaarde er niet van anders dan dat je makkelijk de tijd kan syncen. Ja, bij die GBD serie die hartslag meet is dat natuurlijk wel handig voor je gezondheidapps.
Ikzelf geef liever de voorkeur aan Multiband 6 en Tough Solar functionaliteit.