Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Ligt niet aan jou, ligt aan het onderwerp.

Elke nieuw Rikketik evenement is er iemand (die de vorige topic niet heeft gelezen) die een topic als deze opent, met alle gevolgen van dien.

Rapaille is het, schavuiten, vlegels!

5 likes

Goede foto :thumbsup:

On topic: was ze ook op de Rikketik?

1 like

Nee gewoon thuis. Ik heb dit van een wijs man geleerd; liever een stoot op mijn sofaā€¦dan op mijn bakkes.

9 likes

Dat is een wijs man!

3 likes

Simpele,enigzins zielloze maar lekkere wegdrinker Glenfiddich ( 12y) . Heb een zeer ruime collectie om uit te kiezen maar dit blijft een lekker tussendoortje .

1 like

Prschrog2

3 likes

Prschrog2 broeder

1 like

Prschrog2 :heart_eyes:

1 like

Dat. Ben ook wel een beetje klaar met dat gestook. Je hoeft niet te gaan.

3 likes

Is dit topic nou een soort afterparty van de rikketik of de proloog naar de volgende ?

De meeste die aanwezig waren zijn het al weer vergeten maar hier gaat het gewoon door.

4 likes

Snoodaards, ook een mooi woord.

En ontopic: ik ben eind 2011 ook een keer geweest en vond het aardig om eens mee te maken. Zelfs nog een vintage manual voor een in bezit zijnde Seiko gevonden voor een paar eurie.
Verder niet zo mijn ding, maar om daarom gelijk andere liefhebbers te diskwalificeren, dat snap ik niet.

3 likes

Kan een mod niet een sticky maken van dit topic? Dan hoeven we in ieder geval geen nieuw topic te openen over twee maanden.

En iets van een poll ofzo. Lijkt me ook wel wat?

Zo van ā€œIk ga naar rikketik voor:ā€

  • bosche bollen
  • kroketten
  • lauwe DE automaatkoffie
  • om Rob nu toch eens in levende lijve te zien
  • om een klok te scoren
  • ā€¦
2 likes

Je vergeet spruitjes

5 likes

Ja die waren dit jaar ook weer prschrog2

1 like

Dit is dus een woord met 0 hits op Google. Chapeau.

3 likes

En spam! :joy:

Ja ik weet tā€¦je hebt gelijkā€¦kan slecht tegen dit soort dingen maar ben alweer gekalmeerd (lees drank :slight_smile: )

:smiling_imp:

Dank voor je reactie JackW.

Dat geloof ik zeker.

Daar draai ik nog niet lang genoeg voor mee iddā€¦ maar zo at face value moest ik best lachen om een aantal opmerkingen en kwam daarna kwamen tamelijk zure reacties. Als het dan al routine wordt, laat het je pret dan in ieder geval niet zo bederven. :+1:t2: Dat bedoel ik positief he.

Even een serieuze vraag he (en ik meen dit echt serieus) maar hoe is het met de veiligheid geregeld op die beurs?

Want iedereen heeft het altijd over kluizen, waakhonden in huis en horloges thuis laten tijdens vakanties. Maar hoe gaat dat daar dan? Er is geen pinautomaat in de buurt, dus iedereen loopt waarschijnlijk met een goedgevulde portemonnee op zak en de tafels liggen vol dure horloges (afgaande op de verhalen in dit topic) Ik heb begrepen dat Rob al een vitrine voor zā€™n waar heeft gebouwd omdat hij elk jaar bestolen werd.