Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Er lopen volgens mij beveiligers in burger rond.

nog nooit gezien daar

2 likes

Dat komt omdat ze in burger zijn / undercover :sunglasses:

2 likes

Jij kent mij nietā€¦:wink:

Houtse bollen he

1 like

@anon50762135EV heeft zn lolbroek aan vanavond

1 like

badoemtsj

3 likes

haha ja dat zou je wel denken maar ik haal die grijze-pas-jongens er echt wel uit

nog nooit eentje gezien daar tussen de schuifelende en likkebaardende liefhebbers

1 like

Ik dacht, ik maak hem gewoon. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ben je ooit wel eens aanwezig geweest? :wink:

1 like

5 likes

jazeker, drie keer zelfs

de eerste keer op uitnodiging van @Tempus_Fugit, de tweede keer liet ik me overhalen door @Tempus_Fugit en de derde keer was ik er met @Tempus_Fugit

:smiley:

dit jaar probeerde @Jaroen mij over te halen mee te gaan, maar het was echt veel te mooi weer gisteren

5 likes

10 likes

Zoals ik al zei: ik voel me niet aangesproken en ik laat het zeker mijn pret niet bederven. Ik weet niet wat jouw horloge- of andere passie is, maar als je het me vertelt, weet ik heel zeker dat ik je er met een flinke generalisatie best belachelijk om kan maken. Als we dat dan de komende jaren met twintig man doen, telkens als het onderwerp ter sprake komt, dan is de lol er ook wel af, denk je niet? Kortom: een beetje inlevingsvermogen is toch niet teveel gevraagd?

Serieus antwoord: ik zag dit jaar bij best een aantal kramen een pinautomaat. Was me eerder niet op die schaal opgevallen en dat lijkt me inderdaad een goede ontwikkeling. Het lijkt er dus op dat meer mensen zich diezelfde vraag stellen.

2 likes

Volgens mij deed ik net een poging.

Edit: ik bedoel het niet verkeerd en ik probeer je niet nog meer op te winden (hihiā€¦ vergeef me de woordgrap). Laten we het erop houden dat ik begrip heb voor je reactie en daar rekening mee zal houden. :+1:t2:

1 like

Pfui; hoezo off topic!!

On topic kan theoretisch ook niet meer. De beurs is afgelopen.

5 likes

Voorheen werden er nog wel eens wat aanwinsten getoond, maar de opbrengst lijkt maar magertjes dit keer :confused:

3 likes

en dat terwijl er volgens de standhouders zoveel topstukken liggen :wink:

1 like

Ik heb ook meermaals kopers gehad die naar een pin mogelijkheid vroegen maar die is er dus niet. Lastig maar de meeste weten het uiteindelijk wel te regelen middels bekenden.

De pinautomaten bij verschillende standhouders vind ik dus een goede ontwikkeling.