Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Anders blijft dit topic niet bestaan tot januari 2018😜

2 likes

Kan best ik doe daar geen uitspraken over. Misschien moeten we contant geld helemaal afschaffen hebben
we deze discussies niet meer. Aan de andere kant komen er dan weer andere discussies. Criminelen zullen altijd
zoeken naar mogelijkheden.

2 likes

Waar doe jij je boodschappen?

1 like

Ik? Ik doe geen boodschappen. Dat doet m’n personal shopper voor me.

Zelf boodschappen doen is voor arbeiders…

6 likes

U riep mij?

2 likes

Ja, vroeger leerde je alles gewoon bij de kassa van de plaatselijke supermarkt. Stelling van pythagoras, differentiëren, sinus en cosinus. Mooie tijd!

8 likes

Coïtus ook

4 likes

Dat is een broodje aap die ik vroeger ook geloofde.
Nadat ik een entree-verbod kreeg bij de plaatselijke buurtsuper, had ik door dat dat niet waar was.

2 likes

Inderdaad. De jeugd van tegenwoordig denkt dat coïtus interruptus betekent dat je je pinpas terugtrekt voordat de transactie is voltooid.

9 likes

:joy:

Effe denken?
Zit ik nu nog wel op het horlogeforum?

:joy::joy::+1:

Dit is zo’n hot topic, er is zoveel vuurwerk rond deze beurs, dat ik nog ga overwegen het te bezoeken! Keldert meteen de gemiddelde leeftijd naar beneden, is ook mooi meegenomen :stuck_out_tongue:

1 like

Zo Emdee, die is mooi geworden zeg.
Ik zag hem toen je hem net gekocht had. Wie had gedacht dat de jumphour er zo mooi uit kon zien. Hopelijk loopt ie goed

Het baselworld 2017 topic: 212 berichten
Rikketik herfsteditie: 335 and counting!

Eat your heart out Zwitserland!

13 likes

Baselworld of Rikketik; het blijft natuurlijk onder de streep gewoon een zaaltje met wat tafels en horloges! :sunglasses:

8 likes

As zondag?

In januari weer, meen ik.

Ja, mooi hè? Hij loopt ook nog behoorlijk op tijd met een zacht en zeer beschaafd getik.
Zeker geen penanker zo te horen (voorzover ik daar verstand van heb). :smirk:

Jij ben toch als medeliefhebber van oude meuk ook wel gewend om door het ergste vuil heen te kijken?

Hoe meer je nadenkt, hoe meer je aan de poten van sommige vormen van respect gaat zagen, denk ik wel eens.

En dan neem ik maar een borreltje. Een kleintje.

1 like