Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Hahaha dacht t niet maar laat maar .

Wie gaat er komend weekend ook naar de Rikketik?

Wellicht leuk om 12.00u bij de koffiecorner af te spreken voor een leuke babbel?

Lijkt me gezellig!

7 likes

Cash only?

ach dan pak ik gewoon even mn telefoon er bij :nerd:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:

Haha soort km heffing in de supermarkt voor werklozen en bejaarden. Ideaal!

Zelfde mogen ze invoeren voor caravans en campers tijdens de spitsenšŸ˜œ

2 likes

dat hoeft ook niet

  1. mik je mandje vol met zooi die je wilt hebben
  2. loop naar de kassa
  3. luister niet naar het bedrag en hou je pas bij de betaalautomaat
  4. neem geen bonnetje, die klopt heus wel

klaar

8 likes

jij snapt hem!

1 like

Binnenkort mik jij je tas vol. En je loopt zonder fysiek een contactmoment te hebben gehad al betalend weer naar buitenā€¦

4 likes

dat is nu ook al met het zelfscannen, het enige waar ik soms op moet wachten is de clearance van de mevrouw van de balie voor het meenemen van mijn bier :wink:

2 likes

Als ze dat op de Wallen maar niet invoeren, want dan ben je mooi genaaid

11 likes

Dat gaat zelfs vervallen dat zelfscannen! Dat is zooo voor 40ers!

Je wandelt de supermarkt in, je pas logt automatisch in. Je mandje of karretje maakt een logboek van je ingeladen boodschappen.
Bij het verlaten (uitloggen) wordt het totaal bedrag direct van je rekening afgehaald.

Kan niet wachten op dat moment! Stiekem wat boodschappen bij vreemde mensen in de kar knikkeren.

Vroeger kon ik me daar uren mee vermaken in de AH. Vooral van de reacties van stelletjes bij de kassa;
ā€œhedde gij dit erin gegooid Mien?ā€ Nee natuurlijk niet Wim! ā€œDus je zegt dat ik dat gedaan heb of wa?ā€ Nouā€¦ hoe komt het er dan anders in??

Uiteraard kon ik mā€™n lach niet meer bedwingenā€¦

ā€œgodnondejuā€¦ het is die kleine van Gruijters weer!!ā€
Johannnnnnnn!!!

15 likes

haha herkenbaar

forumlid @Monaco doet dit nog steeds trouwens

1 like

Dat gaat jou met je supergenen natuurlijk nooit gebeurenā€¦

edit: geldt natuurlijk ook voor al die andere zichzelf superieur vindende mede forummersā€¦:frowning:

3 likes

Riep iemand me?

1 like

Denk alā€¦ tis ineens zo rustig hier op dit topic. Zal wel lunchpauze zijn of zo

1 like

Ik heb ook bijna nooit contact geld bij me, vind het onhandig en over het algemeen onnodig omdat je bijna overal
kan pinnen. Echter vind ik het wel een beetje kort door de bocht door te zeggen dat contant geld voor bejaarden en criminelen zou zijn.

3 likes

Het is ook voor ondernemers in tweedehands witgoed natuurlijk.

3 likes

ā€œDe criminelenā€ dat zijn toch over het algemeen de banken en verzekeraars, die het girale geld gebruiken als ā€˜citruspersā€™ van de bevolking.
Wanneer is de volgende Rikketik weer overigens!?

Jaa! Nu nog lekker een politieke discussie en dan hebben we alles wel gehad in dit topic.

5 likes