Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Jij kent Peter, denk je dat hij blijft staan als iemand een anderhalf uur durend poepverhaal staat te vertellen :wink:?

1 like

Als er bier is, blijft Peter altijd staan, zo is mijn ervaring.

Ik snap niet waarom zo weinig mensen de implicaties lijken te zien van een economie zonder cash. Letterlijk elke uitgave wordt dan traceerbaar. Privacy is nu al voor jongere generaties een woord waar ze nog nooit van gehoord hebbenā€¦

Alles voor dat extra beetje gemak.

5 likes

Ik kan het uit beleefdheid vijf minuten met je over voetbal en tieten hebben voordat ik je bestaan vergeet, maar anderhalf uur is onnodig wreed. Daar heb je helemaal gelijk in.

Ook niet voor bier. Of liever: Zeker niet voor bier.

2 likes

Tieten zou nog wel lukken maar voetbal?:nauseated_face:

Uit beleefdheid. Voor volk en vaderland. :slight_smile:

Ok dan maar wel met 2 woorden spreken dan heā€¦:wink:

1 like

Yes, damesvoetbal! 2 vliegen in 1 klap!!

5 likes

ja, en worteltrekken bij de groenteboerā€¦

3 likes

Dit is echt een heel veelzijdig topic

1 like


Zou het dan tochā€¦?

En wat dacht je van ruilhandelā€¦mijn vrouw begreep er niks van dat ik ineens veel dameshorloges kocht :slight_smile:

2 likes

Die zitten niet meer in de collectie neem ik aanā€‹:grin::laughing::joy:?

Uiteraard niet, die flipper ik nog sneller dan Ide @anon50762135EV

2 likes

Hahahaā€¦;)ā€¦

Zo de knetterā€¦ik kijk effe wat minder op het forum ivm gesnotter en dit topic staat op 377 replies.

Ik ga Zondag a.s inderdaad eens bij de getiktetik kijken,ben nu wel eens benieuwd.

1 like

Het kan nog diverser.

Ik heb erg genoten van deze video:

ā€¦zie je vraag nu pas. :

Ik heb 'm gedragen en hij is echt leuk. Maar.

  • de cijfertjes zijn aan de kleine kant wat de afleesbaarheid niet bevordert.
  • en een jump hour aflezen is toch iets anders dan een ronde wijzerplaat met uren- minuten- en secondewijzer. Tot nog toe vind ik de tijd niet fijn aflezen van dit ding.
    Nog maarā€™ns wat vaker dragen om gewend te raken, ik moet 'm toch een kans geven.
1 like

Ik weet niet of ik beter een nieuw topic had gemaakt, maar wie gaan er komende zondag? :slight_smile:
Ik ga wel eens rondneuzen voor horloge bandjes en eens bij Monsterwatches kijken.

Ik vind schaak een machtig mooie sport. Ik vind het ook erg leuk om te spelen (chess.com) maar ver vooruitdenken vind ik nog lastig. Al met al heb ik pas een game of 50 gespeeld dus het zal wellicht nog komen. 5 minuten blitz vind ik het leukst persoonlijk.

1 like