Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Gekkehuus, ik moet wel opmerken dat de persoonlijke hygiëne van sommigen ondermaats is en dat in zo’n hal, op lage tafeltjes, het best wel vervelend kan worden…

1 like

Het was inderdaad warm en een gratis busje Ax was voor sommige geen overbodige luxe, live and let live

10 likes

Ook dat heb ik nooit beweerd, dat is weer een hersenspinsel van je.

Dus heeft het ook totaal geen zin om daar uitspraken over te doen (btw het is slechts 1/20e deel in mijn geval :muscle:t2::sunglasses:)

Of niet van wil dromen. Jouw interesses hoeven mijn interesses niet te zijn.

Maar het is duidelijk dat we in dit topic nooit vriendjes zullen worden. Even goede vrienden en volgende keer beter? Wens ik je vast veel plezier op de volgende Rikketik en hoop dat je dan ook weer goede zaken zult doen!

3 likes

Wellicht heb je gelijk en ik wil ook geen gezeur met jou, ieder zijn ding. Mocht ik je beledigd hebben dan mijn excuses. Fijne avond nog.

2 likes

Wellicht als 50% van de bezoekers schaars gekleede dames van begin 20 waren dat er meer mensen van hier er naar toe zouden gaan. Maar of de gemiddelde leeftijd nou 30 is of 80, of dat het er nou naar spruitjes ruikt, ik kom er voor de horloges. Als je dat niet bevalt had je maar niet zo’n ouwe lullen hobby moeten kiezen :grin:

20 likes

Uit eigen beweging dingen toevoegen aan een Bossche bol… dan is het ook geen Bossche bol meer.

Niet dat ik die mislukte moorkoppen ooit heb begrepen, maar dat terzijde. :slight_smile: En ja, omwille van de eetbaarheid: Doet u mij maar profiteroles, s’il vous plait!

3 likes

De foto’s doen niet veel om dat beeld te ontkrachten, als ik de rikketik topics door de jaren heen bekijk.

Dat er ook wel eens een A Lange over zo’n tafeltje verhandeld wordt doet daar niets aan af. :slight_smile:

Haha! Daar wringt de schoen. Ik ben 42, en heb in m’n hoofd ook nog niet geaccepteerd dat ik gewoon een ouwe lul ben.

Misschien is het een troost om te bedenken dat het in het stenen tijdperk een godswonder mocht heten als je de 40 überhaupt haalde. :slight_smile:

4 likes

Grappig, die kleur hadden ze vorig jaar ook :smile:

Leuke stand en horloges heb je daar, volgende editie kom ik zeker eens langs.

2 likes

“The loudest one in the room is the weakest one in the room”

2 likes

Amen…

1 like

Wil je dan alsjeblieft eens ophouden met je commentaar op Rikketik?

We wachten de dag af dat jij Ook naar spruitjes ruikt.

3 likes

Ja, sorry je hebt gelijk. Heb er een nachtje over geslapen en het lijkt me super gezellig!

5 likes

Of je kan gekleed in pak met spruitjesmotief naar de Rikketik. Hoor je er toch nog een beetje bij. :grin:

4 likes

Het is een rommelmarkt, donker, benauwd en met slecht uitgestalde waar.

Het is wat mij betreft niet meer dan een relikwie uit de jaren '80.

Ik heb in ieder geval zin om langs tientallen rommelige kramen te lopen op zoek naar -voor zover je die ontdekt- een leuk horloge.

Aan de eerste zin te lezen (waarbij ik tussendoor twee keer moest ademen) komt de stoom uit je oren. Ik zou verwachten dat iemand met zo een verfijnde smaak, uitmuntende inzicht in handel en kwaliteit en jaren van ervaring toch simpelweg zijn schouders zal ophalen om meningen van anderen…

Mooie Titus

Samenvatting:

Forumlid A: haha Rikketikkers stinken en zijn oud. En iets met slecht verlicht en op penishoogte.

Forumlid B: echt niet is hartstikke leuk en je hebt zeker geen geld en geen kennis enzo en ik gebruik lekker geen interpunctie.

Forumlid C: nou nou jongens rustig aan denk aan je rikketik.

Kost 50 berichten maar dan heb je ook wat.

28 likes

Goede samenvatting.

1 like

Het is dat groen niet mijn kleur is…toch vind ik die pakken wel leuk.

Zoiets misschien voor de befaamde kerstmiddag?

Op het moment dat de klok 15.00 slaat, heb ik de ogen al op half 7 :sunglasses:

Edit: Kennen jullie de kerstmiddag zoals wij die kennen daar Adil? De cafés en discotheken gaan op 24 december rond 12:00 - 13:00 open en het is overdag feesten als een malle :smile: