Goede prijs besproken en de voorste knopjes zouden niet werken. Ik gokte op wat vuil aangezien dit type LCD horloges vaak een databank aan DNA met zich meedragen… horloge gekocht en na de vakantie lag het pakketje klaar. Altijd een moment waar ik naar uitkijk. En ik ben niet de enige denk ik…
Ik had de foto’s goed ingeschat en heb het horloge eerst maar eens uit elkaar gehaald. Beschadigd, goor en liefdeloos behandeld… Waarom toch?
Uurwerk zelf was snel gerepareerd door gewoon voorzichtig schoonmaken, contactpunten checken en alles testen… Het bleek inderdaad vuil en vettigheid…
Ik moet het stof nog weghalen achter het glaasje, de pushers gaan nog stroef maar verder werkt alles! Cool horloge vind ik! En de ALLER eerste LCD chronograaf van Seiko.
Als iemand hier weet hoe ik die pushers soepel krijg? Is hetzelfde glas en dezelfde pushers… alleen lijken de pushers iets te groot in diameter. ( of de diameter van de gaten van het nieuwe glaasje te klein natuurlijk…
Heb er olie tussengedaan… alles schoongemaakt… maar ik doe iets niet goed denk ik…