Die past echt overal tussen, en moet er gewoon bij. Gelukkig heb ik momenteel geen tritium plaat, dus kan ik hem erbij zetten zonder de regels te overtreden
Bedankt Koen. Ik kan jouw lijstje ook wel appreciëren.
Geheel volgens traditie ga ik een klein beetje boven budget, maar dit moet met goed zoeken en onderhandelen wel aardig lukken voor 11k. Geen van bovenstaande merken heb ik nu in mijn collectie. Sommige hiervan staan wel serieus op mijn shortlist of radar (lees: beetje kijken of ze na een tijdje mijn interesse vasthouden en zo nu en dan het online aanbod doorpluizen).
Alleen de Chopard is momenteel niet te koop, via de bekende kanalen althans, maar die staat op mijn radar. De rest is makkelijk te vinden. Van de eerste op de lijst heb ik een aanbod ver onder de marktwaarde ontvangen. Alleen wil ik deze eerst in het echt bekijken.
Eerlijk gezegd, @Phodebimos, in het verleden vond ik de Breitlings te patserig. Maar de nieuwe Superocean vond ik meteen mooi en daarom let ik nu wat beter op wat Breitling te bieden heeft.