@Bwatched en @MannetjeMar Thanks heren! Ik maak dit weekend nog even een mooi N.A topic! Maar het gevoel voor duikhorloges is met deze aanwinst weer terug! ![]()
Duikhorloges blijft een categorie waarin je vele mooie exemplaren kunt opduiken ![]()
Schitterend duo! Eigenlijk kan je hier zo goed als alles mee… je bent klaar denk ik ![]()
Hahah deze Doxa heeft het duikhorlogevirus wel opnieuw doen oplaaien. Wil nu ook wel een Seiko Marinemaster… ![]()
I see what you did there… ![]()
Deze twee hieronder zijn afgelopen maanden steady op mijn shortlist beland. Geen duikers meer, geen chrono’s, geen dressers. Gewoon twee horloges die ik dagelijks kan gebruiken en waarop meerdere soorten bandjes prima hun weg zouden vinden.
Misschien maar eens actief werk van maken…
Inspirerende combinatie dit zeg, enorm mooi!
Die zou ik ook wel willen ![]()
Thanks!
daarom is het forum zo leuk! Doe er zelf ook veel inspiratie op. Tof dat ik ook mijn steentje kan bijdragen!
Die Marinemaster is echt een klatser met grandseiko afwerking (zaratsu) en een powerhouse van een 8L45 caliber. Mooi afgewerkt en kwalitatief op GS niveau zal ik maar zeggen! Heel veel bang for buck voor acherin de 3k.
Zijn voorganger met monoblock case en 8L35 uurwerk is in Japan 2e hands op te pikken voor 1200 a 1500 euro. ![]()
Ik zie aardig wat Grand Seiko modellen. Leuk dat dit relatief kleine merk zo populair is. Ik ben m’n hersens nog aan het pijnigen over waar mijn eigen 2 piece collectie uit zou bestaan, maar de Grand Seiko SLGH005 ‘White Birch’ is daar waarschijnlijk wel één van.
Een mooie GADA GS en een stoere Breitling
@Porthos
Een beetje hetzelfde verhaal als hierboven vermeld.
Prachtige OP die altijd en overal kan plus een toffe Doxa ![]()
Dit is een hele mooie Two-piece collectie ![]()
thanks! ![]()
Op rubber heeft ie toch een killer look if u ask me…
Heeft mijn voorkeur ook!
Top duo wat mij betreft!
Met deze twee kan ik mij heel lang vermaken. Niet teveel gaan diepzeeduiken, maar dat staat ook niet op de planning ![]()