Leuke bezigheid onder werktijd…
Gelukt! Een fan van zwarte wijzerplaten zie ik ![]()
Pas je op dat je werk niet teveel forumtijd opeist? ![]()
Leuk topic! Volgens Claude net onder de 10k te doen, maar dat zal met de heuer in goede staat uitdagend zijn. Dat zou dan evt een andere mooie chrono moeten worden
Ik zou een Breguet Classique kopen en dan is het budget alweer op😂.
Dank!
Keus genoeg ![]()
Worth it!
Dit draadje is leuker met foto’s. ![]()
Leuk topic!
CW C12 Loco
Minase Divido 1st gen (valt nu op chrono voor 1.6k wel te halen dus die tel ik ipv list)
SpaceOne Worldtimer
En toen was de 10k op ![]()
Dank ![]()
Gaat hard he ![]()
Helemaal in jouw straatje!
en ik zie dat 99% van de voorstellen hier dit niet gelezen hebben,
ik zou natuurlijk ook wel suggesties kunnen geven maar die zouden ook niet afwijken van al wat hier al gepasseerd is, dus helaas kan ik je hierbij niet helpen ![]()
Dat was ook niet de bedoeling! Dit sloeg op wat ik zelf zou doen in dit hypothetische geval ![]()
Er stond ook heel duidelijk bij: ik vind - niet; jullie moeten. Dus @jacobus ik ben heel benieuwd waar jij mee komt aanzetten, want jij hebt altijd een goede smaak. ![]()
Ja ik had een Ophion erbij nog leuk gevonden maar we zijn blut ![]()
Ook mooi spul!
Ah leuk, ik zou gaan voor deze 3:
Deze Zenith omdat die gewoon heel leuk is.
De nieuwe FC. Kijk dan wat tof!
En als beater een leuke Serica.
Die heb ik even op moeten zoeken, dat is sowieso leuk! Mooi ding, technisch erg indrukwekkend. Goeie keuze!
Barrelhand Monolith voor wie het zich afvraagt.











