Gedachtenexperiment: bouw een nieuwe collectie met een budget van €10.000

Leuke bezigheid onder werktijd…

4 likes

Gelukt! Een fan van zwarte wijzerplaten zie ik :grin:

Pas je op dat je werk niet teveel forumtijd opeist? :wink:

1 like



Leuk topic! Volgens Claude net onder de 10k te doen, maar dat zal met de heuer in goede staat uitdagend zijn. Dat zou dan evt een andere mooie chrono moeten worden

4 likes

Ik zou een Breguet Classique kopen en dan is het budget alweer op😂.

4 likes

Dank!

Keus genoeg :wink:

Worth it!

1 like

Dit draadje is leuker met foto’s. :wink:

1 like

Leuk topic!

CW C12 Loco

Minase Divido 1st gen (valt nu op chrono voor 1.6k wel te halen dus die tel ik ipv list)

SpaceOne Worldtimer

En toen was de 10k op :smiley:

5 likes

Er zijn tientallen om van te kiezen. Maar zoiets.

7 likes

Dank :grin:

Gaat hard he :wink:

1 like

Helemaal in jouw straatje!

1 like

en ik zie dat 99% van de voorstellen hier dit niet gelezen hebben,
ik zou natuurlijk ook wel suggesties kunnen geven maar die zouden ook niet afwijken van al wat hier al gepasseerd is, dus helaas kan ik je hierbij niet helpen :pensive:

2 likes

Dat was ook niet de bedoeling! Dit sloeg op wat ik zelf zou doen in dit hypothetische geval :wink:

1 like

Er stond ook heel duidelijk bij: ik vind - niet; jullie moeten. Dus @jacobus ik ben heel benieuwd waar jij mee komt aanzetten, want jij hebt altijd een goede smaak. :ok_hand:t3:

1 like

Ja ik had een Ophion erbij nog leuk gevonden maar we zijn blut :joy:

1 like

Ook mooi spul!

1 like

Deze en klaar.

7 likes

Ah leuk, ik zou gaan voor deze 3:

Deze Zenith omdat die gewoon heel leuk is.

Zenith-El-Primera-silver-on-metal-band-24May2021-1-3841337404

De nieuwe FC. Kijk dan wat tof!

image

En als beater een leuke Serica.

image

8 likes

Die heb ik even op moeten zoeken, dat is sowieso leuk! Mooi ding, technisch erg indrukwekkend. Goeie keuze!

Barrelhand Monolith voor wie het zich afvraagt.

1 like