Ja mooi! Die FC heb ik onlangs in mijn handen gehad, ziet er idd heel goed uit ![]()
Ben heel benieuwd, vind het echt een leuk ding.
dank u, doch een goede smaak is voor iedereen wel anders ![]()
maar als ik opnieuw moest beginnen dan zouden er velen terug moeten komen, tenminste in het budget dat voorgesteld werd ![]()
wat zeker is zijn deze:
en hierbij is het budget dan reeds bereikt ![]()
Fraai! Citizen is echt goed bezig de laatste jaren ![]()
kijk, als ik de pech moest hebben zoals @Phodebimos heeft gehad en van de verzekering maar een bepaald bedrag uitgekeerd krijgen dan nog zou ik terug deze aankopen doen met dit budget ![]()
niets terug kopen wat je nu al hebt/had gaat bij mij niet op, wat ik had, daar ben/was ik aan verslingerd en wil ik terug ![]()
Fair enough ![]()
Die zijn toch alledrie hetzelfde? ![]()
![]()
![]()
Ja klopt ![]()
Tweedehansie IWC romana perpetual calendar en een g-shock voor als ik de keuken moet poetsen.
Gelukkig is het maar een hypothetische situatie
Met mijn geluk zou ik overigens blij mogen zijn als ik honderd euro krijg ![]()
Dit zou een hele mooie collectie zijn ![]()
Mooi klassiek model ![]()
Dan ga ik toch tegen de regel in van niet terugkopen wat je had:
Deze saaie zwarte setup:
Allrounder ![]()
Gada ![]()
Beater ![]()
Niets mis mee! Ik heb zelf ook veel zwart in de collectie ![]()
ach zo, dacht dat het “for real” was ![]()
dan begrijp ik dat je best ook wat anders wil dan aparte designs, want die heb je dan uiteindelijk nog neem ik aan.
dan kan je de horloges die ik hier toonde ook als een tip gebruiken, hoop dan dat het je aanspreekt ![]()
Gelukkig niet ![]()
Zeker, ik weet heel veel te waarderen!
Leuke oefening, ik heb heel even getwijfeld over een ‘one & done’ collectie, maar daar zou ik snel verveeld mee raken denk ik. Toch maar iets meer variatie:
Paulin Modul A manual
Farer Cobb Monopusher Chronograph
Laventure Marine Type 3
Astor+Banks Terra Scout
Serica Parade
En hoe! Lekker eigenzinnige collectie dit ![]()















