Ik zou voor een kwalitatief goede 3-piece collectie gaan en sjoemel een beetje met de prijzen door de Grand Seiko en Longines met gangbare korting en de AT pre-owned te kopen
Wat niet is kan nog komen! Je bent de tweede al die deze Tudor noemt, dus er zullen er wel een paar in roulatie komen op het forum (als ze er niet al zijn)
Heerlijk om zo op de zondag hierover weg te dromen (natuurlijk na het verwerken van het verlies van de vorige collectie ).
Ik zou met dit budget het volgende kopen: Grand Seiko SLGH005, ‘White Birch’ zilver 40 mm, pre-loved voor €5.200 Laco Karlsruhe Pro, zwart 43 mm, nieuw €1.510 Oris Big Crown Pointer Date, waarschijnlijk een blauwe variant 40 mm, afhankelijk van rvs of leren band nieuw circa €2.000 Seiko, SPB155J1 ‘Alpinist’ (Prospex serie), automatic 6R35, groen 38 mm, nieuw €675 Casio G-Shock, DW-5600UE-1ER, zwart 40 mm, nieuw €68 verder een watch box, want de nieuwe collectie verdient een geschikt onderkomen, de Hexagon Navy Blue voor 6 horloges, nieuw €142 dat maakt het tot een bedrag van € 9.595 Van het restant zou ik een aantal mooie horlogebanden kopen van o.a. rog, struisvogel en python.