Ok, super dan! Ik had niet gedacht dat je voor dit budget zoveel grote namen zou kunnen vinden ![]()
Nee man. Easy.
Heb meteen heel veel opties, maar ik kies voor anders dan voorheen (op de pre bond na, die is gewoon te lekker en ik had teveel budget over).
Hier komt die;
Met deze set, zou ik prima kunnen leven.
stiekem heb ik nu ook een c-shape Connie, maar ik heb nu een datum only gekozen ipv een dag/datum
Dat blijkt ja! Mooie set ![]()
Daar heb ik aan gedacht maar daar was geen budget meer na de DJ. Maar als ik uit mijn huidige / voormalig collectie mocht kiezen dan dit trio denk ik:
De alleskunner:
Nog een allleskunner:
Soms moet het steviger:
En als het allemaal kapot moet kunnen gaan:

Als ik dit vandaag zou kopen (gebruikt, gebruikt, nieuw, nieuw) lukt dat voor onder de €9000. Hou ik nog €1000 over voor nieuwe banden voor de Santos.
Dat is zeker een geschikte kandidaat daarvoor ![]()
Ah, duidelijk!
Oh ja die rode plaat van die King Seiko is super ![]()
Netjes! 🫶🏼
Als je dit voor 10k kunt kopen dan moet je handelaar worden
Die seiko heb ik ook lang gezocht. Zonder resultaat.
Voor 10.000 Euro? Deze set? Want met de Explorer en de Sinn kom ik al op 9000 Euro of zo, of zie ik dat nu verkeerd?
Soit, die Casio is 2 tientjes. Maar heb je nog een adresje waar ik een linen dial C shape Connie kan vinden samen met een quartz Seamaster voor 980 ballen?
Mocht ik dat nou fout inschatten: Ik ben benieuwd naar de prijsjes die je per horloge rekent. Je bent niet alleen, ik heb meer ras-optimisten zien posten in dit topic. ![]()
Ah. Twee stuks van Cartier zelf die dan ook nog niet fijn gaan dragen.
Ik moet die adresjes eens bekijken die in dat andere topic werden genoemd. ![]()
Wat rubber van Delugs, Helvetus heeft leer. Desnoods kijken of je een aansluiting van voorgenoemde offert en je maatwerk geleverd kunt krijgen?
Die specifieke IWC wordt lastig inderdaad. Maar een 3521 moet wel lukken voor 5k, 4k voor de Santos en nog n rooie over voor de Seiko.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt een afgekloven setje zo
Gelukkig is het allemaal hypothetisch.
Hypothetisch loop ik vanmiddag naar S&C en neem ik een Daytona mee met 30% korting.
Mocht dat lukken, doe mij er ook een of twee.















