Geheime vakjes in Omegakistje

Geheim voor mij althans :neutral_face:.
Ik was op Youtube wat filmpjes aan het kijken en zag dat er nog twee vakjes in het kistje zaten. Even mijn eigen kistje erbij gepakt en ja, verhip !!! :smile:
Er zat een zakje en een …, ja wat is het eigenlijk?, in. En wat moet je met het zakje ?

Alvast bedankt voor de reacties :wink::+1:

12 likes

Zakje voor losse schakels…

1 like

Cool! En links? Is dat een bandenvakje?

1 like

In dat zakje…moet je wat instoppen! :smile:

Dat zakje zal zijn om je horloge mee te nemen zonder dat je de hele doos mee moet zeulen.
Dat kaartje zal zijn om onder je Omega te leggen als deze op een harde ondergrond neergelegd moet worden.

2 likes

Nee daar zit dat kaartje in. Maar zou inderdaad kunnen dienen om je horloge op te leggen zoals @AstonMartin zegt :+1:

1 like

Dat is voor de links…:wink: pff wat flauw​:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dus je doet de links rechts in het zakje?

8 likes

Je kunt het kaartje ook gebruiken om tijdens neerleggen of vervoer tussen de band en de kast te doen, beschadigd de achterkant van het horloge niet.

2 likes

:laughing::joy:
Ik bewaar er mijn schakels en dergelijke netjes in , de verpakking en doos is inderdaad echt top!

5 likes

Wat een patsers allemaal met die Dikke dozen :joy:

10 likes

Grappig…die doos(en):joy:

2 likes

Is dat linker vak niet om de pasjes in te doen als je alles bij elkaar wilt bewaren?

1 like

Misschien daaronder nog een geheim vakje ?
:grinning::grinning::grinning:

2 likes

Inderdaad laatst zei de juwelier dat het een travel pouch was. Zware doos trouwens, had een lamme arm van het sjouwen.

1 like

Is dat kaartje geen topic generator dan?

1 like

Zoek nog zo’n doos voor mijn Planet Ocean, ik heb een gewone rode :unamused: en deze is veel mooier maar ze zijn behoorlijk duur :astonished:

1 like

Zo nu en dan komen ze voor schappelijke prijzen langs, las ik hier op het forum.

Dit was de eerste dag, daarna heeft hij op de kast gelegen en sinds een maand of 7 niet meer gezien😅

Wel een mooie doos ja😅

Ik zou toch echt een watch roll of en reisdoosje gebruiken IPV mijn horloge los in een zakje te doen. Dan rammelt alles tegen elkaar. Raar.

1 like

Mooi, heb je weer wat aflegruimte. Die boxen van de Omega zijn erg mooi zeg, de horloges ook trouwens.

1 like