Moest meteen aan jou denken
Leuke toevoeging aan je Glashutte collectie
Echt een geweldig interview dit Die durft tenminste: waarom 45mm terwijl de trend klein is, waarom niet wat meer risico, dit is een tweeling van de Nautilus, heb je je wel laten adviseren door buitenstaanders of alleen maar internen, etc
Ook de bevestiging van kleinere varianten. Dat gaat wel goed passen bij dit design vermoed ik. Een 40mm versie (wat zal dragen als een 38mm ofzo) zou een mooie toevoeging zijn.
Echt jammer dat ik momenteel geen 40K kan vrijspelen….
Die Haters sind zu einem Grossteil Leute, die nie eine Patek hatten und nie eine haben werden.
Prachtige uitspraak en meer dan waar!
Nogal een domme uitspraak wat mij betreft. Ik heb meer horloge brands niet dan wel in mijn kast liggen. Nogal wiedes dus dat het overgrote deel van de kritiek van liefhebbers komt die je merk niet in bezit hebben. Dat zou voor elk merk gelden. De insinuatie hier dat (potentiële) Patek kopers dit model wel schitterend vinden zie ik ook niet weerspiegeld op het web… Hoogdravend commentaar kan hij beter voor zich houden wat mij betreft.
Misschien kunnen de cricasters beter even wachten met een product de grond intrappen tot ze het IRL gezien en gepast hebben?
Misschien wel leuk voer voor een polletje…
Ik ben een Patek owner en…
- … ik vind de Cubitus schitterend
- … ik vind de Cubitus niet geslaagd
Ik mis de opties: ‘Mocht er ooit een Patek komen dan wordt het wel/niet de Cubitus*’.
*bij voldoende beschikbaarheid
Diep triest en fout. Maar ja…
Dat is dan wel weer waar.
Er is nog hoop voor de kleine pols, dat de Cubitus ook een dames behandeling krijgt.
CASE
Steel. Case diameter (10–4 o’clock): 35.2 mm. Height: 8.62 mm. Water-resistant to 30 m. Sapphire crystal case back.
Dit idd.
Mwoah, beetje gratuit. Want statistisch altijd waar en het zegt noppes de kritiek zelf. En inderdaad vrij
Geldt dat dan ook voor mensen die positief zijn? Of moeten we allemaal straks 6 mnd diepgravend onderzoek gaan doen voor we een mening mogen uiten?
Mogen er iets genuanceerde opties in? Ik zit er ergens tussen… Alhoewel het al wat beter wordt met het bericht dat er verschillende maten komen
Dit. We mogen blijkbaar alleen maar juichen.
Wat een elitaire grootspraak.
Dan verkoop je toch gewoon de boot?
Ja maar dan kun je stellen dat alle integrated bracelets zijn ‘gejat’ van de Nautilus en RA…
Noem het dan ‘inspired by…’
Wat mij betreft een erg trieste uitspraak.
Maar ben jij wel een patek eigenaar?
Anders heb je misschien niet echt recht op een mening.
hij heeft m wèl IRL gezien!