Dat de meeste “haters” geen PP hebben en er waarschijnlijk nooit een zullen kopen klopt natuurlijk wel (heeft ook te maken met de beschikbaarheid, er zijn sowieso meer mensen die er een willen maar niet kunnen kopen bij een boutique ) Maar ik zie op de internationale forums ook genoeg die meerdere PP horloges bezitten die negatief reageren.
Dus het is een beetje makkelijk om zoiets te zeggen als je kritiek krijgt, dat het mensen van de zijlijn zijn. Maar dat komt ook wel overeen met het interview waarin hij toch duidelijk in zijn eigen bubbel zit.
Inderdaad, erg lui, die “kritiek = afgunst” reflex. Ook makkelijk te ontkrachten trouwens. Ik heb nooit een JPS Daytona gehad en zal er ook nooit één hebben. Maar wat een prachtig ding!
Terechte opmerking. Ik moest even wennen aan de Cubitus maar vind hem eigenlijk wel fraai. Vult het gat op van de stalen Nautilus (tijd en datum) die enkel nog alleen in witgoud te krijgen is. Vind bij de Cubitus de platinum versie met de subdials het mooiste en het meest in balans bij een relatief groot oppervlakte van de wijzerplaat.