Gelekt & officieel uitgebracht: nieuw Patek Philippe sportmodel de Cubitus

Dat de meeste “haters” geen PP hebben en er waarschijnlijk nooit een zullen kopen klopt natuurlijk wel (heeft ook te maken met de beschikbaarheid, er zijn sowieso meer mensen die er een willen maar niet kunnen kopen bij een boutique :wink:) Maar ik zie op de internationale forums ook genoeg die meerdere PP horloges bezitten die negatief reageren.

Dus het is een beetje makkelijk om zoiets te zeggen als je kritiek krijgt, dat het mensen van de zijlijn zijn. Maar dat komt ook wel overeen met het interview waarin hij toch duidelijk in zijn eigen bubbel zit.

4 likes

Heel dat interview leest zo. Beetje veel cringe.

1 like

:joy:

Inderdaad, erg lui, die “kritiek = afgunst” reflex. Ook makkelijk te ontkrachten trouwens. Ik heb nooit een JPS Daytona gehad en zal er ook nooit één hebben. Maar wat een prachtig ding!

Zo, nu heb ik bewezen dat ik niet uit afgunst spreek als ik zeg dat ik zowel de Nautilus als de Cubitus niet mooi vind.

12 likes

Ik probeer natuurlijk een beetje te polariseren hè. Dit is wel het internet.

1 like

Ach, gelukkig heb ik al een Patek én rechthoekige horloges

Ik sla de Cubitus even over denk ik…

18 likes

Die JLC blijft toch een geweldig mooi en stijlvol ding!

2 likes

Maar is die patek nieuw gekocht?
Anders ben je ook Thierry’s doelpubliek niet he.

Oh, ik zal het ze doorgeven in Geneve…

8 likes

Haha mooi zo!
Geniet ervan!
Het is je van ganser harte gegund.

1 like

Heb je al om de pols gehad?
Zou namelijk kunnen dat het ding IRL… nou ja, eerst passen.

Fair enough, +1 stem bij deze

1 like

Ik dacht dat PP voor gentlemen was?

1 like

Drop the mic

afbeelding

En…

IMG_2943

1 like
2 likes

Ik lees hier veel kritiek op de vierkante Patek maar intussen loopt half Nederland met een Apple Watch rond.

5 likes

Ik vind de stalen uitvoering mooi zou hem zeker wel eens willen passen.
Maar zal het met dit moeten doen.

2 likes

Terechte opmerking. Ik moest even wennen aan de Cubitus maar vind hem eigenlijk wel fraai. Vult het gat op van de stalen Nautilus (tijd en datum) die enkel nog alleen in witgoud te krijgen is. Vind bij de Cubitus de platinum versie met de subdials het mooiste en het meest in balans bij een relatief groot oppervlakte van de wijzerplaat.

3 likes

Kan er niet aan wennen. Vind de meeste PP’s mooi maar dit is echt een Chinees ding zo op het eerste oog

2 likes

De grootte blijft onmogelijk in te schatten vooralsnog.

image

IMG_9101

1 like