Had meer de indruk dat hij bedoelde dat de beste stuurlui weer eens aan wal staan.
Eerst schreeuwen en dan ontploft de vraag…
Maar goed, het is niet verstandig zulke uitspraken ook al heeft hij gelijk.
Bij Rolex is het het clienteel dat dat soort uitspraken doet. Niet het merk zelf.
Hup weer te koop… Toch geen klik mee?
Ik moet zeggen dat ik het groen toch wat flets vind, zo op die foto’s. Spijtig dat hij niet in het blauw komt
Nogmaals, je gebruikt het spreekwoord verkeerd. Ten tweede, door je relaas lijkt het er steeds meer op dat jij niet persé de ‘echte’ doelgroep van Patek bent. Voor zover het nog niet duidelijk was.
*edit: het feit dat er op Chrono24 een aantal voor grof geld staan bewijst nog steeds niet je gelijk. Wat dat dan ook moge zijn.
Iets met een spijker en op zijn kop.
Ik heb die man niet over ‘geld’ of ‘kunnen betalen’ gehoord.
Ik las het als:
De haters zijn geen Patekliefhebbers en zullen sowieso geen Patek kopen.
Hoe is maar hoe je het zelf wil invullen.
Overigens denk ik dat de meme, die voor de uitspraak geplaatst werd, de uitspraak wat gekleurd heeft.
En ja, ik vond deze erg grappig
Daar heeft hij dan alsnog ongelijk. Volgens die redenering zou elke heer met een decente Calatrava om de pols de Cubitus mooi moeten vinden, en dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Yep
Oh ja, mooi spul
Oh nee, flauw afkooksel van de Nautilus die gewoon een omhoog gevallen sporthorloge is
Ik zeg niet dat de man gelijk heeft, ik geef aan dat veel mensen het interpeteren als zijnde “dit horloge is niet voor het plebs” terwijl ik denk dat dit misschien anders bedoeld is.
Beide interpretaties zijn volgens mij aannemelijk
Jij bent een hater, maar je hebt geen Patek en je zal er ook nooit een hebben.
Ik lijk inmiddels wel een ambassadeur van Patek maar ik heb er geen en denk niet dat er ooit een zal komen.
Mocht mijnheer Stern meelezen en mijn bijdrages in dit topic waarderen dan sta ik open voor een Cubitus en zal ik met enige regelmaat een mooie foto plaatsen in ‘Wat draag ik vandaag’.
Als je geen Patek hebt, mag je hem ook niet mooi vinden. Als je hem lelijk vind ben je wel een hater
Hoeft echt niet
Een paard is een dier, een kat is geen paard dus een kat is geen dier.
Ja zo kan ik het ook
Uw achternaam is Stern?
Is die Cubitus dan een MoNeYMaKER?!
Nee, ik probeer hem te adviseren na zijn ongelukkige actie
Die chrono doet het niet voor me, zeker niet op die band maar de “gewone” versie en met name de bi-colour, echt heel tof!
Zo zie je maar… elk zijn smaak.