Gelekt & officieel uitgebracht: nieuw Patek Philippe sportmodel de Cubitus

Krijg bijna het gevoel dat Patek zelf nog een hype probeert te creëren. Welk gek dat er nu al zoveel worden aangeboden 21 op chrono al.

Maar voor mij weer een reden waarom ik echt ALS fan ben en blijf en geen Patek wil en hoef.

1 like

Da’s Thierry die z’n persoonlijke stash probeert te verkopen met veel winst.

1 like

Leg eens uit

Niet mijn gelijk maar de heer Sterns gelijk.
Denk overigens wel dat hij gelijk heeft.

Wat is de ‘echte’ doelgroep ook alweer?
Blauw bloed? Oud geld? Groot-industriëlen? Wereldsterren? Topsporters? Chinese miljardairs? Huisvaders die tijd aan het gezin besteden?
Huiswerk maken met de kinderen? Houden van schaken?
Lezen? Zeilen? Bootje varen? Auto rijden? Poolen?
Ik ben zó benieuwd nu maar ik heb twijfel of jij hier weet van hebt. :wink:

IMG_1140

Of bedoel je de nieuwe doelgroep?
Nee daar heb ik niets mee inderdaad.

Denk dat Thierry niet echt om geld verlegen zit…

3 likes

Getal is onrealistisch, Sommigen hebben de status product op aanvraag of product wordt over x dgn verzonden, komt op mij over dat het nog ge-sourced moet worden nadat ze de betaling hebben ontvangen.

Gaaf, ik wist niet dat we weer in de jaren ‘80 waren.

In mijn optiek ben je

als je zeven jaar op een wachtlijst gaat staan voordat een winkel/fabrikant je geld aanneemt. …Nu ik dat zo stel snap ik ook wel dat zo’n CEO die mensen in hun gezicht spuwt er niet meer zo toe doet.

Geinig hé, terwijl er nog niet één bij een AD ligt.

Conclusie; PP is het nieuwe Rolex aan het worden. Als het dat nog niet is…

Dan moet je volgens de definitie van de heer Stern een hater zijn. En de heer Stern kent zijn clientèle als geen ander volgens de heer Stern. Dus je moet je mening even veranderen.

:disappointed_relieved:we zijn er al hé, rolex…

Wel interessant eigenlijk. Stel je kunt traceren wie deze aanbieders zijn; dan vermoed ik dat je een paar GD’s gaat treffen die via de achterdeur van AD’s geleverd krijgen en de winst splitten met die AD… Als ik Patek was zou ik deze launch even aangrijpen om wat speurwerk te doen.

2 likes

image

Heeft ook een leuk bootje van 73 meter

https://www.superyachtfan.com/nl/yacht/nautilus/

Stomme naam voor een boot.

1 like

Ik weet niet of dat zo leuk is eigenlijk… Daar lig je dan op je zwitsers meer.

* yoke disclaimer *

Beter voor een boot dan voo…

Vind het een gaaf ding. Maar dat vond ik van de Maen manhatten ook.

En van mij mag er toch wel 1 merk wel een beetje elitair en met dedain communiceren. Dat past ook in de strategie van het bedrijf ( niet voor jou armoezaaier met maar een 911= begeerte scheppen). Lachen dit.

3 likes

The best way to enjoy a yacht is having a friend who owns it.

2 likes

Als hij zegt dat haters er geen hebben en geen kopen dat zegt hij niet dat zij die er geen hebben of (kunnen) kopen ze per definitie haten.

:joy:

hansteeuwen-moeten

1 like

Neem me niet kwalijk, ik was de klemtoon vergeten aan te geven. Bij deze: :crazy_face:

Ik zit er serieus aan te denken om van mijn Aquanaut af te zien. Noem mij maar labiel :+1:t2:

3 likes

Neem ik wel af hoor vd AD.
Laat maar weten wanneer ik mag komen :innocent:

1 like

Echt een nuttige toevoeging aan dit topic.

3 likes

Mensen trekken er wel heel zwaar aan wat meneer Stern wel of niet zegt haha. Je moet de hobby en de hele horloge wereld niet zo serieus nemen. De hele horloge hobby is op zichzelf al een karikatuur en in essentie een hautaine hobby. Niemand heeft eigenlijk een horloge nodig maar toch is het mooi en toch kopen we het allemaal. We geven er een of meerdere maandsalarissen aan uit en soms zelf hangen we een auto of een appartement of huis om de pols. En smeken we als een klein kind bij de AD of we alsjeblieft ons zure geld uit mogen geven en hopen we dat we ‘waardig’ genoeg zijn om te mogen kopen. Als je er in de basis naar lijkt is het allemaal sowieso een grote grap en karikatuur van de werkelijkheid. En begrijp mij niet verkeerd ik vind het ook allemaal maar wat leuk en interessant deze hele hobby/scene waar wij ons in begeven. Zou het ook niet anders willen. :grin:

1 like