Je moet gewoon kopen wat je mooi vind. Boeien wie het ook draagt of ermee rijdt. Rijden ook genoeg rappers in een Bentley en Rolls-Royce. Is het dan ineens een pauper merk enkel nog alleen maar voor het proletariaat? Patek, AP en Rolex gaan afgelopen jaren sky high en de vraag en interesse in de modellen is nog nooit zo hoog geweest.
Ik zie het issue met patek en lambo eigenaars niet…
Lijkt me gewoon hetzelfde doelpubliek: mensen met geld?
Ik denk dat je te veel persoonlijkheid linkt aan de merknamen.
Geen wachtlijst voor jou zie ik al. Veel plezier ermee!
Goede smaak is niet te koop
Geen doekoes
Geen Lamborghini
Geen wachtlijst
Oh ja, geen smaak
Wat is er mis met een lambo of een patek??
Toch alleen maar leuk voor de mensen die het aich kunnen permitteren?
Waar zullen we eens beginnen…
Goh. Die is zooo mooi
Lambo is de panerai onder de auto’s.
Niet voor iedereen, maar als je stierenkl*ten en geld hebt, een ideale tweezitter.
If you have to ask, you can’t afford it
Heeft die mens nu nog steeds geen baard??
Er moet wel iets te compenseren zijn toch? Waarom anders zo’n horloge kopen?
Yeezy’s… das wel passé hoor. Maar als je dit de doelgroep vindt, dan denk ik dat je niet helemaal in lijn ligt met de door jou zo geliefde Patek CEO. Maar nu is ook wel bevestigd waarom je zo denkt.
Je zit te veel in je hoofd.
Hahahahah en dan je reactie wijzigen omdat je inziet dat t een tikkeltje sneu was.
De doelgroep is bij Patek kennelijk verschoven van de Heer van Stand naar de voetballer/rapper/cokedealer. Al snap ik ook wel dat daar het meeste geld zit tegenwoordig, dus ook meer handel. Maar mooi is anders, en de uitspraak dat je een Patek niet bezit maar er alleen op past voor volgende generaties gaat hier ook niet meer lekker op. Al was dat met de Nautilus ook al twijfelachtig.
Haha je slaat de spijker op z’n kop, dit topic is echt te walgelijk door de bijdragen van een paar figuren die er echt tot hun middel inkruipen