Gelekt & officieel uitgebracht: nieuw Patek Philippe sportmodel de Cubitus

:heart_eyes:

6 likes

Nee joh, het sop is de kool niet waard.

De beste stuurlui staan weer eens aan wal…

Laat gaan joh. Sowieso niks voor jou dat hele PP.

En weer OT

Het hele stoeptegelverhaal kan de Kliko in.

Plaatje uit het reguliere Patektopic

2 likes

De Cubitus is ook nog aanzienlijk dunner dan de Santos. Qua maatvoering zit het dus wel goed?

Hoe gaat het met je Tudor?

1 like

als ze er zo een wandklok van maken ziet het er nog wel goed uit. :joy:

1 like

Hahaha, dacht precies hetzelfde! :blush:

Hoe oud ben jij?

Gelukkig is er de negeerfunctie :wave:t2:

2 likes

Lijkt me een top plan. Al zijn die manische trekjes van je best vermakelijk.

1 like

Er was toch al een topic waar je klakkeloos haat kan spuien over de Cubitus en de CEO en wat niet? Waarom moet dat nou ook weer hier.

1 like

IMG_1172

IMG_1173

4 likes

Tof die cuff links erbij.

Zielige flexers heb je overal. Nu helaas wat meer bij Patek. Doet verder weinig af aan het horloge die te groeien aan schoonheyd.

3 likes

3 likes

Omdat Patek Philippe kennelijk nu het nieuwe Rolex is? :wink:

1 like

Maar die Santos is toch ook gewoon buitenproportioneel groot?

2 likes

Da’s al een tijd zo maar de Rolexboys hadden het niet in de gaten… :blush:

Nee hoor. Ken iemand met dunne armpjes en de large kan prima.

Ik heb 17,5 cm grote polsen, maar ik vind hem om mijn pols echt geen gezicht. Maar wat je zegt, in dat licht valt die Cubitus wel mee inderdaad.

1 like

Is persoonlijk. Ik vind een horloge al snel te groot, andere hebben het liefst een hangslot aan de pols hangen. To each his own.

Dat heb ik ook inderdaad. Duikers vind ik groter nog wel mooi, maar een Datejust heb ik dan weer liever in 36mm. Ach ieder zijn voorkeur toch?

ik zit hier met vermaak het topic te lezen wat ontstaat door een horloge uitgave. Mooie techniek, puntgave uitvoering en ontwerp ? ach er valt wat over te zeggen …MAAR…

1. Mensen die het prachtig vinden: Goed recht.
  2. Mensen die het prachtig vinden omdat een Patek het ideale balkon is om van af neer te kijken op de medemensch… aangezien ze nogal last hebben van onzekerheden en dat een horloge van 2ton hun daarmee kan helpen ? Mwa, … maar begrijpelijk.

Mensen die net doen alsof ze 1 zijn maar stiekem 2? Ik vraag me af wat je hier op het forum doet. Ga dan gewoon Noord Bahr el Ghazal bezoeken , zet een tafel neer en ga daar lekker een biefstuk eten. Kom je helemaal weer opgeladen terug.

Dan hoef je ook niet meer de mensen die minder te besteden hebben (of die zo’n hok van een horloge gewoon niet willen), niet een of ander trauma aan te praten door te zeggen dat ze het toch niet kunnen betalen. In de hoop dat je er dan bij hoort. Newsflash ; you never will.

Puntje bij paaltje : het is een hobby en status symbolen horen daar bij. Maar als je dan echt een liefhebber bent van het beste wil bezitten koop dan een Lange … Oh nee wacht …die herkent niemand op straat. /mand

2 likes

“Het beste” is relatief.
Of een lange “beter” is dan een patek, is subjectief.
Ook smaak is persoonlijk.

Er zijn ook mensen die het prachtig vinden en daarvan genieten, het zich zouden kunnen permitteren maar toch besluiten dat niet te doen, om welke reden dan ook.
Er zijn ook mensen die helemaal de centen niet hebben, en het los daarvan zum kotzen vinden.

Allemaal fijn toch, lekker leuteren erover op dit forum.
Ik kan me niet voorstellen dat je hier je tijd verbralt zonder liefhebber te zijn. Ik beschouw dus iedereen hier als hebbende dezelfde hobby / passie en recht op mening.

Voor de status hoef je hier niet te zijn.
Eerlijk, ik denk dat je patek en consoorten sowieso al maar koopt als je liefhebber bent op zeker niveau.

2 likes

Hun vouwsluiting lijkt van bij dezelfde vouwsluitingboer te komen als van Zenith.

1 like