Geruchten over verdwijnen Batman, 3 nieuwe GMT Master II

Dus jij wil echt daadwerkelijk suggereren dat omdat er een zwarte is de kans ook best groot is dat een bezel komt in twee dezelfde kleuren met een minimaal kleurverschil?

Tuurlijk joh.

1 like

Nee, ik suggereer helemaal niets

Ik zeg :

En dat maak ik duidelijk met dit :

Overigens speculeer ik niet over wat gaat Rolex gaat brengen en ook niet over wat ze niet gaan brengen :wink:

17 likes

Te weinig verschil ook met de BLNR

4 likes

Stunning :ok_hand:t4::drooling_face::drooling_face:

2 likes

Hoor ik iemand al 15k bieden? :wink:

6 likes

Gisteren proberen de BLNR te bestellen bij de AD en gelukt: wachtlijst van ±1,5 jaar…
Voorlopig dus nog geen officiële communicatie vanuit Rolex naar AD’s aangaande stopzetten BLNR.
Voor wat het waard is…

6 likes

En alles kan de prullenbak in :joy: haha top

4 likes

Gossip of niet, prijzen zijn hoger geworden…

2 likes

:joy:
Ik ga een blauwe viltstift halen voor mijn gmt

8 likes

:joy:

Met bijpassende crocs.

2 likes

Vond deel 1 toch wel het leukst :wink:

1 like

Zo was mijn broer bij Comic Con dit jaar :joy:

1 like

Niemand?

2 likes

Ik spaar nog even, ik spreek je over 8 jaar :grimacing:

1 like

Misschien doet @Boetje het tegen die tijd wel voor 14k… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Biedt er iemand 14k?

1 like

Ik belde vandaag even naar de AD om te vragen of ik een nieuwe stalen GMT kon bestellen. Een met een kleurtje. Maar dat was niet mogelijk zeiden ze. Ze zijn er allemaal niet werd mij verteld.
Toen ik vroeg: ‘maar het staat toch in jullie boek’ kreeg ik als antwoord dat de wolf en de 7 geitjes ook niet echt bestaan ondanks dat het in het boek stond.

13 likes

Ik heb een paar weken geleden mijn Batman opgehaald bij S+C in Rotterdam. De verkoper zei dat het voorlopig de laatste is die ze krijgen en dat ik een geluksvogel ben. Er zaten 4 mensen uit Hong Kong voor mij op de wachtlijst, echter waren deze niet gekozen door S+C omdat het te lang duurde voordat ze in Nederland zijn en vermoedens waren dat het handelaren zijn. Toen kwam mijn naam eindelijk naar boven. Heb in totaal maar 4 - 5 maandjes hoeven wachten. Hierbij een foto van de NA:

40 likes

Schitterend! Je bent inderdaad een geluksvogel! :+1:

Maar de laatste dus… :face_with_monocle:

1 like