60 plussers
2002 is al wel een tijdje terug. Volgend jaar dus het 20 jarig jubileum en hopelijk een HFLE topper.
Ik ben pas in maart 2009 lichtjes begonnen met horloges en 4 jaar later hier geregistreerd. Mij staat nog bij dat ik het eerst een onhandig forum vond. Dat is nu wel anders.
Dat is nog eens heritage!
Dumet instrument2 only 1 exists, toch mooi hoe sommige dingen bij het oude blijven
Nee hoor, want de vroegste forums (of Fora?!) werden al in de Romeinse tijd georganiseerd op lokale markten en pleinen.
Aldus dit topic maak je nu op grove wijze misbruik van het woord HERITAGE.
Horlogeforum heeft hooguit het in dit topic genoemde sprongetje van 90 naar 100 gemaakt.
Jaaaa! Die namen komen mij heel bekent voor.
Volgens mij beweerde die Cee Lo Green dat hij een hele verzameling Phillipe Patek had. Alleen durfde hij ze niet te showen “want weet maar nooit” .
Dit hele form bestaat uit boeven en bandieten…
Er is maar weinig meer van De heer C. Green meer vernomen.
We hebben er ook nog 1 gehad die beweerde dat Yves Camani in het rijtje van Rolex en zo hoorden ,misschien nog wel boven Rolex…
Iedereen in zijn familie en vriendenkring droeg zo’n ding en toen probeerde hij ze hier aan de man te brengen.
Niet gelukt volgens mij😄.
Er zijn vele bijzondere figuren de revue gepasseerd in de loop der tijd gepasseerd.
Was een hele een leuke tijd inderdaad.
Good times😎
Dat is een volgens mij de eerste lay-out van het forum??
Of heb ik het mis.
Daarom zei ik het ook
Historisch zwaar on-onderbouwd natuurlijk want wat betreft die fora heb jij groot gelijk
Het is een heritage dingetje. Of legacy…
‘Vroeger’ toen we allemaal nog zochten met de zoekmachine Ilse en via Startpagina, kon je de eerste versie van het forum vinden op Startpagina.nl. Dus de eerste versie van het forum zal denk ik ergens niet lang na 2000 ontstaan zijn. @Henrik weet het waarschijnlijk wel exact.
Even een zijspoor.
Waar is Marco mcfr eigenlijk gebleven?
‘het oude forum’ en Marco zijn voor mij ook onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Condemnant quo non intellegunt.
Marco is er nog steeds, minder actief (laatst nog wel een NA topic geloof ik) en niet meer als mod.
Ik ben toch zo benieuwd waar jij een reïncarnatie van bent…
libera scripturae interpretatione
Je bent niet de enige…
Quod. Condemnant quod non intelligunt.
Overigens is jouw punt in dat topic best valide en ben ik het er tot op hoogte wel mee eens. Onafhankelijk daarvan is het prima om er geintjes over te maken. Of begrijp ik dat ook niet?
In 2002 was Wappen nog geen vies woord…sterker nog je kon gewoon tijdens visite opscheppen dat je keihard kon wappen…
Nee, bij mij schiet er ook van alles uit het verleden door het hoofd…