Gestolen Yachtmaster

Welke valse beschuldigingen dan?

Wat minder blèren uit emotie door leden en wat beter lezen her en der zou het forum goed doen.

3 likes

Welke valse beschuldigingen? Lees…

Lol. Ik vraag me af wie hier loop te blèren. Ben jij dat trouwens op die foto?

Tjonge jonge,

7 likes

@25tien : Sorry voor het hijacken van je topic, ik hoop dat de Yachtmaster spoedig boven water komt en bij de rechtmatige eigenaar wordt terugbezorgd!

@meziya : Jammer dat je in je eerste reactie aangaf mij het liefst van het forum te laten verbannen.
Op een forum zoals dit weet niemand (in dit specifieke geval behalve de verkoper @Rotterdammert) alle feiten. Ook jij niet.
Discussies mogen wat mij betreft op het scherpst van de snede gevoerd worden, maar meteen om een ban roepen lijkt me niet de manier om meningsverschillen op te lossen op een forum.

“Assumption is the mother of all fuck-ups” las ik onlangs in een ander topic hier.
Inderdaad, ik nam aan dat het horloge gekocht was via een veiling van eBay of Catawiki (waarvan algemeen bekend is dat daar veel gestolen waar en fakes aangeboden worden).

Als @Rotterdammert in zijn verkoopadvertentie had aangegeven de TAG Heuer op een veiling van de Dienst Domeinen te hebben gekocht, was er niets aan de hand geweest. De TAG Heuer was dan immers via onze rijksoverheid verkocht, dus volstrekt legaal.

Het (al dan niet) onbewust weglaten van die vrij belangrijke informatie heeft mij op het verkeerde been gezet. Ik keek immers kritisch naar de “verdachte” omstandigheden zoals (behalve het ontbreken van doos & papieren) de lage prijs, het ontbreken van de reserveschakels (minimaal 3 stuks aangezien hij nu paste op een pols van 17 cm) en de genoemde veiling.

@Jeffreyh1984 : Inderdaad, mijn bedoelingen waren goed. Het blijkt alleen anders uitgepakt te hebben.

Mocht ik @Rotterdammert in een kwaad daglicht hebben gezet, dan is dat geheel onbedoeld geweest en bied ik daarvoor mijn welgemeende excuses aan.
Mocht ik mezelf door mijn kritische houding in een kwaad daglicht hebben gezet, dan aanvaard ik alle eventuele consequenties daarvan. Inclusief een ban door de moderators.

Met vriendelijke groet,
Rob

17 likes

2 likes

Wat een onzin. Roepen om een ban is kleinzielig en matennaaierij. Niets van aantrekken.

2 likes

Dat vindt jij. Ik trek me in dit geval niets aan van jou aantijgingen ;).

Heel verstandig.:slight_smile:

Goed idee! :+1:

2 likes

Ik vind inderdaad dat jij een ban zou moeten krijgen. Maar wat ik vind is niet van belang.
Laat de moderators dat maar bepalen.

Als je iets post moet je ook op de blaren kunnen zitten. Ik ken de feiten niet klopt, maar ik roep ook niet zomaar iets
zoals jij wel doet. Daar zit het verschil. Wat jij doet kan niet door de beugel. Je hebt Rotterdammert met jouw eerste post
verdacht gemaakt en terwijl jij geen enkele feit voorhanden had liggen. En ipv je te verontschuldigen ga je door als een koppige geit. Waarom moet hij perse aangeven waar hij het precies heeft gekocht (heeft overigens wel aangegeven het bij een veiling gekocht te hebben)? Je zoekt allerlei uitwegen om je eigen onkunde te maskeren. Lachwekkend.

1 like

Als er dan persè sprake moet zijn van bans, wat natuurlijk niet zo is, dan allebei naar de conrector.

Hahaha laat me niet lachen. Zou niet gekker moeten worden.
Jij moet dan ook mee hoor.
:smiley:

Ik doneer ook nog even 2 cent in het potje. @RDK dat je aangeeft dat je niemand beschuldigt maakt nog niet goed dat je iemand er aan de haren bij sleept door het linken naar adverteerder. Had je het gewoon bij tekst gehouden en de fishy zaken vermeld die jouw inziens duiden op vage herkomst had dat volstaan. Ik kan de reactie van @Rotterdammert best begrijpen. Het had zo niet gehoeven en ik wil je hiermee niet besxhuldigen van vals beschuldigen maar ik had gewoon even tijd om wat te typen.

On topic: ik hoop dat de yachtmaster ooit weer terecht zal komen in goede staat

2 likes

Misschien de titel van dit topic aanpassen naar " Gestolen Topic"? :thinking:

4 likes

Ik stel voor naar ‘ervaring met (ver)kopers’ mocht er werkelijk wat mis zijn😉

1 like

Heren, deze discussie kan gestaakt worden want er is zoals verwacht niks mis met dit horloge

2 likes

We weten nu je mening. Move on

1 like

Goed om te horen!

Met de verkoper was al niets mis, met het horloge gelukkig ook niet. Een gerenommeerd veilinghuis zal toch geen gestolen waar aanbieden, lijkt me zo.

Eind goed, al goed.

Excuses heb ik reeds aangeboden, nu maar afwachten wat de moderators besluiten.

Hoe dan ook, een fijne avond.
Yamas!

2 likes

Dat doe ik ook wel hoor, maak jij je maar niet druk ;).

Is al jaren zo.