Leiden om wat preciezer te zijn.
âWaddinxveenâ?.. âBouwputteveenâ bedoel je?.. ik heb er 40 jaar gewoond⌠ben blij dat ik asiel kreeg in FryslânâŚ
wat de discussie omtrent de overval betreft⌠feit is in elk geval dat de overvaller zich bediende van een vuurwapen, en daar heeft ie ook mee geschoten⌠of ie nou een vergunning heeft of niet, een geladen wapen mag je alleen op de schietbaan dragen, tijdens een schietoefening⌠hetzij stilstaand, hetzij lopend als je âParkoersâ schiet. Dus NIET op de openbare weg, of bij iemand anders in huis⌠de achtervolgers waren naar alle waarschijnlijkheid wel gemachtigd een motorvoertuig te besturen (rijbewijs)âŚ
Wow!
gr, HJR
Wat dus geen klap uitmaakt. Het gaat erom wat je ermee doet. Of je iemand nou vermoordt met een pistool of een katoenen Greenpeace tasje; moord is moord. Er kan nog een eis bijkomen, die van verboden wapenbezit. Zie ook de zaak van de juwelier in Deurne (geen doodslag, wel verboden wapenbezit). Maar waarmee je het doet is doorgaans geen verlichtende factor.
Gebruik van een vuurwapen an-sich is geen strafbaar feit.
Je punt lijkt me solide en duidelijk dus weining ruimte tot discussie
De grafiek is 16 jaar oud.
Die goeie ouwe tijd, toen we nog een off topic categorie hadden.
Gelukkig lopen de discussies nu niet zo uit de hand
Zullen we het idd maar weer over horloges hebben?
Binnenkort wat in deze prijsklasse bij de dienst domeinen, lijkt me toch wat veiliger
Ik zou eerder zeggen dat hieronimus eerder inzoomen bedoeld heeft. Als je uitzoomt krijg je namelijk meer dit beeld:
Oftewel, aan argumenten heb je meer in een discussie.
Dit is wel erg offtopic aan het worden
Iemand hier wel eens in de loop van een geladen pistool gekeken die in handen was van een boze meneer ?
Ik lees hier een hoopââ ik zou dit en ik zou datââ ,maar naar mijn weten zijn de Jason Stathamâs en Steven Seagalâs niet lid van dit forum.
Sterker nog het aantal moord en doodslagen in 2015 lag maar op 120.
Waarvan een hoop onderling in het criminele circuit gok ik.
Meer dan eens. In Nederland. Beide keren goed afgelopen.
Edit: En ik vermeld hier maar even dat ik niet in risicoverhogende milieuâs verkeer. Voor je het weet ben je hier de mafioso
Onderschat het effect van adrenaline niet. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je handelt zonder rationeel na te denken.
Als de auto van de pizzakoerier er niet was geweest dan was het waarschijnlijk heel anders afgelopen.
Wat mij betreft is de maatschappij ook beter af zonder deze overvaller.
Overvallen worden in eigen woning maakt zeer ernstige inbreuk op de persoonlijke levenssfeer en veel mensen hebben hier nog lange tijd last van en vergeten dit nooit meer.
Dit soort tuig moet gewoon zân poten thuis houden en eens gaan werken.
Van mij mag er ook veel zwaarder gestraft worden ipv maar een beetje pappen en nat houden.
Best grappig. Slachtoffer had zân huis beveiligd met cameraâs en rolluiken enzo. Vervolgens nodig je wel een Marktplaat-kandidaat uit om je Rolex van 30K te komen bekijkenâŚ
YupâŚwat mij betreft typisch een gevalletje âsomething rotten in Denmarkâ!
Waar heb jij deze info vandaan?
AD van gister. Andere steekwoorden: growshop, zonnenbankstudio, pitbullâŚ
Edit @oscar2 pagina 3
Edit 2, iemand de advertentie op Marktplaats gezien?