Dat was deze en ik heb hem nog steeds!
De weg er naartoe was een rollercoaster en het bezit een genot.
Dat was deze en ik heb hem nog steeds!
De weg er naartoe was een rollercoaster en het bezit een genot.
In het begin voelt het zeker altijd lekker! Voor mij is dit wel herkenbaar. Als dat gevoel er niet is is er een dikke kans dat je een miskoop hebt gedaan.
De jacht naar de volgende is altijd prachtig, heb ik het eenmaal, over het algemeen weer snel door zoeken naar de volgende.
Zo blijft de collectie steeds aan het veranderen😉.
Dat is mooi Tjip. Ik denk dat dit ook een leuke manier van verzamelen is mits de financiën het toelaten.
Dat ik uiteindelijk tegen het horloge aanloop dat altijd ergens in het achterhoofd aandacht bleef vragen wil niet zeggen dat er niet meer van dat soort horloges zijn. Ik word wel wat selectiever merk ik.
Echt op zoek naar ‘dat ene horloge’ ken ik niet en zal ik niet snel doen denk ik.
Edit: het hebben van de zaak is voor mij niet het einde van het vermaak.
Bij een nieuwe auto, duurt het geluk zo’n 3 weken.
Bij een horloge 3 dagen.
En bij een partner?
Ik doe nooit iets weg… Sentimenteel doetje ben ik ook Maar het gevoel is van relatief korte duur. Dan al snel weer op zoek naar de volgende…
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Wil al jaren een speedmaster (wat voor mij erg veel geld is) maar ben bang dat ik wellicht buyers remorse krijg.
Dat is lastig Lampenkap. Het budget moet het wel toe kunnen laten. Een echte liefhebber heeft het ervoor over, maar Speedmasters zijn erg duur…
Jep en ze worden helaas elk jaar duurder
Probeer eens bij de eerste van de 865.
Ik verzamel ze niet hoor, de gouden regel die voor mij het beste werkt, het houden bij drie horloges.
Komt er weer een andere, moet er eentje weg.
Gewoon weer door verkopen, soms beetje verlies soms beetje winst.
ja, euh…
Komaan dat is maar een paar jaar geleden.
ik weet nog dat jij één van mijn eerste horloges hier kocht en dat stond 3 dagen later ook weer te koop… snapte er geen moer van toen…
Begin eens bij die bloedmooie GS. Wat is het verhaal daarachter?
Dan plug ik hem even voor je.
Lekker, heel lekker.
En dan komt de jeuk naar iets anders en jeuk is erger als pijn