Gevonden, m'n holy grail

Al lang als een onbereikbare droom beschouwd maar gisteren gekocht.
Na het JM verhaal werd het es tijd voor een groter merk.
Ik had er m’n bedenkingen over. Komt uit een erfenis, doos en papieren niet gevonden enfin 1 van de klassieke verhaaltjes. Met de verkoper overeengekomen om samen een juwelier te bezoeken voor controle op echtheid en tot m’n verbazing ging de verkoper akkoord.
Dus een afspraak gemaakt bij Yannick te kontich en wat bleek. 100% echt uitgezonderd het bandje. Mocht ook wel voor de prijs dat ik em betaald heb. Toch was ik nog niet gerust en bracht ook een bezoekje bij “slaets” te Antwerpen, verdeler van het merk. Enfin mag ik voorstellen en sorry voor de slechte fotokwaliteit maar het regent en het licht wil niet echt mee!!!
IWC chronograph automatic

Amai nog nie…da’s een hele mooie ! (tu)

Was je vrouw niet boos, toen je de auto verkocht ? :smiley: :smiley: :smiley:

Enne…heb je nog kistjes genoeg ? :wink:

man man, de auto is niet verkocht nee. Waarschijn bracht hij toch niet genoeg op -),
En ik heb net gekeken dat haar koffers “nog” niet klaarstaan maar echt happy is ze er zeker niet mee. Enfin ik zal weer een paar weken poeslief moeten zijn en in m’n hoekje kruipen.
Maar ik vond em al heel lang heel mooi ene tenslotte brengen je spaarcenten ook niets op dus…
Nu is het echt gedaan voor dit jaar maar dat zei ik al eerder!!!

Yoeri40 Schreef:

Nu is het echt gedaan voor dit jaar maar dat zei
ik al eerder!!!

Ha, ha, ha !!! :smiley:
Lang genoeg wachten hé ! Want anders geloven ze je niet meer ! :wink:
Tip: ga er eens me shoppen - de herfstcollectie is pas uit :wink: :smiley:

da spaarboek is leeg 8-)!!!

Maar waar is het originele bandje dan gebleven?

die vraag stelde ik de verkoper ook maar hij had ook geen idee. trouwens ook heel raar, er is niet het kleinste krasje te vinden op de klok dus zal het bandje ook wel niet versleten geweest zijn. Miss vond de verkoper het bandje wel zo mooi dat hij het verwisselde weet ik veel.
Enfin het bandje is het minste van m’n zorgen.

Je hebt toch nog een auto… :smiley:
Schitterende IWC, met deze erbij kun je het jaar (3,5 maand) vast wel uitzingen!

Gr. Gait

Yoeri40 Schreef:

die vraag stelde ik de verkoper ook maar hij had
ook geen idee. trouwens ook heel raar, er is niet
het kleinste krasje te vinden op de klok dus zal
het bandje ook wel niet versleten geweest zijn.
Miss vond de verkoper het bandje wel zo mooi dat
hij het verwisselde weet ik veel.
Enfin het bandje is het minste van m’n zorgen.

Mja, bandjes genoeg op de wereld, en een IWC-sluiting zal ook wel te vinden zijn.

Erger zijn de (meestal zeer mooie ) doos en papieren - dat maakt het horloge weer wat minder waard bij (eventuele :smiley: ) doorverkoop en dan krijg je weer die hele heisa van te laten controleren bij enkele AD’s.

Maar als dit een horloge 4ever is, zal je dat natuurlijk een worst wezen…, :wink:

Langs de andere kant, vroeger dacht ik ook dikwijls “4ever”, maar meem dat van een ouwe rot aan: “4ever” bestaat niet … :wink:

Niet mijn stijl, wel zéér mooi. Geniet van je aankoop!

Niets zo heerlijk als de ultieme klok eindelijk te hebben!
Geniet ervan met volle teugen!
Jur

Gefeliciteerd met deze aanwinst, lijkt me fantastisch om(1 van)je droomklokken te kunnen aanschaffen. Heel veel draagplezier gewenst.

Een beauty, geniet ervan.!!!

Schitterende klassieker, veel plezier ermee!

Ik had ook met de verkoper van dit horloge gesproken een paar weken terug, ik had toen al sterk mijn twijfels of ie wel echt was.
Stelde me voor om bij die juwelier in Kontich langs te gaan.

Dit is toch modelnummer 3714-01?

Wat mij opvalt is dat de 6 bij jou horloge mooi rond is terwijl het normaal plat zou moeten zijn, alsof er een stukje is uitgebeten.
De I van IWC staat ook niet haaks op de A van Schaffhausen.
Kroon lijkt mij groter als normaal.

De prijs was ook niet al te duur, zeker niet voor dit horloge.

Ik hoop echt van harte dat ie echt is maar…

Yoeri40 Schreef:

Nu is het echt gedaan voor dit jaar maar dat zei
ik al eerder!!!

Haha, die paar maanden zijn zooo voorbij :wink:
Vooral als je geregeld op je mooie klokkie kijkt, dan gaat de tijd nog sneller voorbij:D

Gefeliciteerd!

als 2 juweliers het bevestigen, zal het toch wel ?

iig gefeliciteerd (tu) en wees er zuinig op

marnix_moed Schreef:

Haha, die paar maanden zijn zooo voorbij :wink:
Vooral als je geregeld op je mooie klokkie kijkt,
dan gaat de tijd nog sneller voorbij:D

Als je op zo’n horloge kijkt, vergeet je gewoon de tijd:D

@Yoeri40:

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst(tu)

Gefeliciteerd (tu) Mooie tijdloze aanwinst. Dit is echt zo’n horloge dat vaak is geïmmiteerd, maar nooit geëvenaard. Veel plezier ermee.

Hallo Yoeri,

Vraagje: Hebben de juweliers het horloge efectief open gemaakt ???