Ik zie het probleem niet. Je flatst toch ook geld neer voor een PO.
Als je al een gewetensvraag had… Dan was die vraag toen al ontstaan toch.
Lekker doen💪
Ik betaalde 350 euro voor een zeldzame 16mm universal geneve buckle
En 750 euro (wat goedkoop is) voor een 1039 flatlink omega band
Als je iets graag wilt dan ga je bloeden
Beter te duur dan niet te koop.
Ja maar dit model vind ik dan toch net wat “sportiever”. Indd ieder z’n ding
Hahahah jij snapt dit topic
Leer kan heel goed voor een duiker hoor. Zeker as je het hebt over haaienleer. Dat is gewoon waterbestendig.
Wat doet het er toe wat iemand er van vind ? voor wie koop je dit bandje eigenlijk??
Jij wil hem en hij is (voor jou) duur… kun je het geld missen? koop je hem… zo niet doe je het niet…
simpel
Een handgemaakte lederen band van 350 euro lijkt duur omdat we gewend zijn om slechte kwaliteit shit uit lage lonen landen te halen.
Nou daar heb je gelijk in.
Dat is ook een punt wat mij tegen houdt…. Wat nou als ik m binnen krijg en hij bevalt niet???
Ja heb je gelijk in. Maar ik had gedacht dat er meer te koop zou zijn. En uiteraard zijn er veel banden, maar zoals gezegd niet zoveel die zo mooi aansluiten.
Het was ook meer hardop denken. En toch wat advies.
Is waar
Ligt er een beetje aan, voor een SKX zou dat mij iets te gortig zijn. Verder is het een blijvertje of ben je er niet over uit. Wordt het een blijver dan gewoon lekker doen, twijfel je nog zou ik het niet doen.
Staat wel goed dat bandje
Het is niet de vraag of je gek bent om er zo veel geld voor te betalen. Maar of je het er zelf voor over hebt en er voldoening van hebt.
Dat geldt voor veel spullen. Ik heb persoonlijk b.v. geen €200 over voor een paar schoenen. Maar een ander vindt dat peanuts. En zo zijn er tal van voorbeelden.
Ieder zijn meug.
Ik heb 200+ euro betaald voor verschillende banden… zeker staal kosten ze natuurlijk een veelvoud.
Heb ook een Everest rubberband. Dat was ook niet goedkoop.
Mocht er een oysterflex komen vanuit rolex voor een 6 digit sub zou ik die ook direct kopen.
Wat betreft leer, er is gewoon heel duur leer in de handel.
Kopen die band. Staat ook in verhouding tot de waarde van het horloge. Daar let ik zelf meestal op.
Ik verklaar je niet voor gek, net wat het jou waard is, ieder zijn ding🙂. Persoonlijk zou ik het alleen uitgeven voor een OEM band en dan nog zou ik laten meewegen of het het een ‘duurzame’ band is die in principe 100 jaar meekan, staal bijv. of dat het een bandje is dat na 5 jaar op is…
Ja t is een blijver
Ja waarvoor niet. Ooit eens zo’n bedrag uitgegeven voor velgen… schaal 1 op 14 voor een modelbouw vrachtwagen.
Als het hetgeen wat jij mooi vind naar een hoger niveau tilt en je heb de middelen dan moet je het doen.
Als je het financieel kan doen is er geen financiële pijn, slechts een drempel. En je zal blij zijn als een klein kind als je straks naar je PO kijk.