Gewetensvraag: zou je zoveel betalen voor een band?

Alleen…… het klote ding kost €350 :flushed:.
Ik vind het een belachelijk bedrag voor een band

Ik vind € 350,-- voor een nieuw horloge (inclusief band…) al een behoorlijk bedrag.
(m’n duurste was nét ff boven de € 400,–).

Dus ja, € 350,-- voor een bandje, ehm…:grin::laughing::joy:

4 likes

€300,- voor leer is een hoop geld.
Maar het staat wel heel gaaf. Een hobby mag geld kosten toch.
Als je het kan betalen en je hebt het er voor over. Wat houd je dan tegen?

1 like

Javoor leer is het veel geld.
Maar de band wordt helemaal op maat gemaakt voor een PO. Met verdikkingen en de juiste dikte aan de eindes voor de deployment. Dus ja….

En het leer op zichzelf zal wel duur zijn gok ik.

Ik zou het doen. Volgens mij word je hier heeeeeeeeeeeeeeel blij van!

1 like

Ja dat denk ik ook :grin:

Nog drie bandjes kopen (omdat ze “maar” 60 euro zijn) en je dan ergeren is pas duur. :wink:

3 likes

Mijn Everest voor mijn Daytona was ook iets van 350 euro. En dan krijg je twee reepjes rubber opgestuurd.

Maar geen spijt van.

1 like

Denk dat deze vraag op HF stellen enkel gestoorde antwoorden zal opleveren. Incl. Mezelf overigens.

Denk toch echt dat 95% van Nederland ons als bizar bestempeld betreffende horloges. Bandjes zal niet anders zijn :sweat_smile:

Als je het kan missen, Lekker doen waar je blij van wordt. Je leeft maar 1 keer, beter niets aantrekken van de meningen van anderen zolang je niemand met je gedrag schaadt.

3 likes

350 euro is misschien veel geld maar tegelijkertijd krijg je wel handwerk en dat is nou eenmaal prijzig, al helemaal in de horlogerie.

Zou ik het zelf betalen?
Nope

1 like

Spijker op de kop. Hoe vaak ik dat al niet gedaan heb….

1 like

Gezien de prijs van het horloge, de band is dus relatief niet zo prijzig, en het vakmanschap dat in de band gaat zitten, je fascinatie nog daar gelaten… doen!

1 like

Dan is het de €300,- ook wel waard toch. Je ziet ook eenvoudige rubber bandjes voor het zelfde bedrag of hoger, dan vind ik dit heel wat mooier.

1 like

Tuurlijk. Gewoon doen

14 likes

Ik moet zeggen: als de band van de Omega net zo makkelijk wisselde als bij de Pan, kocht ik meerdere banden.
Maar ik ben vanavond dik een uur bezig geweest de andere band erop te zetten :joy:
T is ff een slag die je moet vinden.

1 like

Op het moment dat je deze vraag zo stelt, weet je al dat je uiteindelijk voor de bijl gaat… :wink:

1 like

Ik krijg het niet over mijn hart om meer dan 60/70 euro te betalen voor een leren band.
Staal wel.

Ik draag echter niet veel horloges op leer en ben een cheap motherfucker

3 likes

Nou… nee dus…. Dat is het probleem.
Ik blijf tegen de prijs aan hikken. Ondanks de prijs van het horloge zelf. Simpel: geld is op dus ik moet creatief zijn. Ik heb wel wat ideeën voor deze creativiteit maar dat zien jullie vanzelf in het blauw :joy:

1 like

Dat is normaal ook mijn max. Maar ik kan gewoon geen band vinden die me bevalt.
En deze wel.

Geen idee. Ik hou niet van terugsturen… ik weet wel dat hele volksstammen hun truitjes jurkjes en broekjes terugsturen nadat het bezorgd is :sweat_smile:

1 like

Ja. Maar niet die, want lelijk.

4 likes