Als iemand m vind hoor ik het graag. Maar t is erg lastig, vanwege de aansluiting van de band met de kast.
Nee niet echt. Het was een hersenspinsel wat ik wilde delen.
Hahahaha die optie is er wel en ik zou het sterk overwegen
Ja weet je …. Met staal snap ik het nog wel. Die hoef je in principe niet weg te gooien over een x-aantal jaren als het goed is. Maar leer heeft een houdbaarheidsdatum. Dat dus.
Ik zou Diaboliq straps een mailtje sturen
Maakt voor de helft net zo’n mooie band denk ik.
Heb ik aan gedacht. Ik heb al eens een band bij hem gekocht. Maar ik vond de prijs voor wat ik ervoor kreeg echt te hoog. Het viel me tegen.
Ik denk ook dat hij de band niet zo maakt als de gozert waar ik m vandaan wil halen. Die maakt m echt helemaal op maat, padded, en precies passend op het horloge. Dat maakt het natuurlijk ook prijzig, dat begrijp ik.
Maar ik zou er natuurlijk een mailtje aan kunnen wagen. Wie weet.
Custom made. Dus heel wat uren concept, ontwerp, materiaal. En dan productie op maat met persoonlijk contact, bellen, mailen. Vergeet uren acquisitie niet, website, beurs, brochures. Voor 350 incl btw een prima prijs want de maker houdt er 289 aan over, min materiaal en gereedschappen, min huisvesting atelier, min inkomstenbelasting. Geen gekke prijs hoor.
Ow ja ik begrijp het ook wel hoor. Kwaliteit kost tijd en geld. Hetzelfde als het horloge zelf en de servicebeurten.
Heb je al eens met @Ko contact gehad?
Dit dus
Als jij die band echt af vind (en ik moet toegeven, past echt goed bij de omega), dan moet je het jezelf gunnen, als verjaardagcadeau ofzo, welk ander excuus je ook nodig hebt
Waarom is het eigenlijk een gewetensvraag? Is het bedrag eigelijk bedoeld voor je jaarlijkse donatie aan Unicef of heb je maandenlang bij de supermarkt een krat uit het schap in de flesse-automaat gestopt voor statiegeld teruggave? Het kan niet zijn dat je het veel geld vind voor een hobby-uitgave, anders had je geen Planet Ocean gekocht
Heren, heeft iemand @Lizzard al gevraagd wat hij er van vindt?
Het is immers zijn huid die we hier duur aan het verkopen zijn.
Ik vind dat eerlijk gezegd, not done.
Nee. Geen idee wie dat is.
Wel een idee die laatste
Ja ach. Gewetensvraag. Niet echt.
De fondsen zijn uitgedroogd na de aankoop. En naïef als ik ben dacht ik dat ik “wel even” een nieuw bandje zou scoren. Ik kan natuurlijk iedere band eraan knallen, maar ik wil het stylistisch doen. Ja en dan wordt het lastig.
Misschien moet je je afvragen hoeveel het totaal (kast plus band) je waard is. Of voor hoeveel euro je die zou kopen. Dan weet je automatisch ook wat het zelf redelijk zou vinden als max voor de band
Die bandenmaker heeft het varkentje vaker gewassen en rekent een premium voor het ‘Omega-zijn’
Ik vind zelf dat een custom band niet zoveel meer dan de originele Omega band mag kosten. Ik schat de rubberen Omega band op €270.
Tussen de €200-€250 is wat ik zou willen uitgeven.
Aan de andere zijde. Het is een Planet Ocean en deze verdiend een band, die net zo lang meegaat én er mooi op staat.
Ik vind dit soort banden normaal niet mooi… Maar wat een killer combo. Custom made, hoge kwaliteit en perfect aansluitend op je horloge?
Ik zou dit er meteen voor over hebben. Al zou het 500 euro zijn. Vind het horloge het ook waard.
Het bandje lijkt op een zwarte naaktslak en ik vind de stiksels nou niet bijzonder strak zitten. Dus die 350 euro vind ik het niet waard. De prijs zit ook meer in het fijt dat ze er een reptiel voor geofferd hebben.
Laat het Nibud dit niet horen!