Oh ja dat was een typo, ik bedoelde inderdaad meer in de buurt van 10mm Ook de manual wound PanoReverse is 11.7mm, die zou ook 1 of 2mm dunner mogen zijn.
Maar who knows, misschien dat ze toch eens met een updated movement komen en onder de 40mm en 11mm dikte worden. Maar kan ook gewoon GO’s onderscheidende factor zijn ten opzichte van Lange, gewoon iets groter in elk opzicht.
Gassan had op de Masters een speciaal deel voor GO met een aantal mensen uit Glashütte die er al jaren werken. Heel leuk om mee te praten, wat een passie.
Dit was een prototype in staal voor de beurzen vooralsnog, volgens mij was de eerste platina variant al verkocht als ik mij goed herinner anders hadden ze die meegenomen.
De blauwe Panomaticlunar komt bij mij geregeld terug op de radar. Ook al eens gepast maar steeds enigszins teleurgesteld door de dikte. Ik moet zeggen dat een stalen band die dikte weer goed maskeert.
Onlangs een catalogus (wat overigens echt de moeite waard is te bstellen) besteld en ontvangen van GO. Wat meer het merk in gedoken en ben sindsdien echt fan. Wat een parels zitten er tussen. Moet zeggen dat deze (foto) toch wel echt mijn favoriet is:
Vandaag op uitnodiging bij Gassan een Glashutte experience ge-experienced . Zelf blauwen van schroefjes, mini schroefjes in een balanswiel draaien en indices zetten op een dial. Een hele leuke ervaring van het sympathiekste merk uit Glashutte . Ook de nieuwe witte chronograph gepast, maar wat een tof ding is dat in het echt. De vertegenwoordiger was goed op de hoogte en kon van alles vertellen over de uurwerken. Waaronder ook de indrukwekkende world timer/gmt: Glashütte Senator Cosmopolite. Top geregeld!