Ja daar heb je weer een punt…
En toch blijf ik sturen…
Ja daar heb je weer een punt…
En toch blijf ik sturen…
Helemaal eens, de kans is miniem dat het misgaat inderdaad.
Net toeval dat er 2 tegelijk door de Jumbo vakkenvullers geroofd worden.
@Sebastiaan ik zou maar eens goed kijken naar de polsen van die jongens als je daar de volgende keer boodschappen doet
Mijn zoon is vakkenvuller bij de Jumbo.
Vraag hem eens om een verklaring dan!
Vroeg vaderdag cadeau geregeld voor je😄
Ik zou altijd aangifte doen van zulke dingen eerlijk gezegd, kan volgens mij gewoon online tegenwoordig toch?
Ja maar pas als het met PostNL niet lukt. Dat loopt, en aangifte gedaan.
Helemaal goed. Was maar een ideetje, waar je wellicht niet in eerste instantie aan denkt. Succes
Yes, thnx!
Ik ben voldoende geschrokken van deze verhalen om de volgende keer DHL te gebruiken in plaats van PostNL. Mijn vrouw gebruikt meestal DHL als ze pakketjes moet versturen dus ik kom er toch al regelmatig Ik woon vlak in de buurt van een van hun distributiecentra waar je ook als particulier pakjes af kunt geven.
Verzekering tot 500,- is daar ook mogelijk (Extra Zeker) en zelfs nog iets goedkoper dan bij PostNL. Ik ben me ervan bewust dat het ook hier mis kan gaan, maar zou me er toch iets beter bij voelen.
De horloges die ik koop of verkoop hebben meestal toch een waarde van onder de 500 euro, of van rond de 2k-3k, in dat laatste geval geef ik sowieso toch de voorkeur een persoonlijke overdacht.
Dit komt net binnen met een (1) tandenborstel erin.
Moet wel een goeie aanbieding zijn geweest, als je één tandenborstel online bestelt!
Haha.
Het zal neem ik aan een elektrische zijn.
Klantenservice drama , ik heb het ook mee gemaakt een medewerkster, met een pools accent niet te volgen het gaat niet om die mevrouw maar als je een telefoon moet kunnen beatwoorden dan ben je daar niet op je plaats.
Klopt, maar dat maakt de doos niet minder groot.
Zorgwekkend. De Post moet dit heel heel hoog opnemen voordat De Pest zich verder verbreid. Eenmaal in het systeem zeer moeilijk uit te roeien. 2020…
Oei heb het topic gelezen wat klote zeg!! Hopelijk wordt dit fatsoenlijk afgehandeld door de post. Succes allebei
Dat sowieso, een grote doos raak je niet kwijt, valt niet uit het zicht van de sorteerband en wekt niet de suggestie van een horloge.
Maar, postnl blijft kut met veel onbetrouwbaar volk op de sorteer en bezorgkant.
Alweer December kom je wel een beetje laat mee.
Bij mij is het gelukkig eind goed, alles goed geworden. Beide pakketten aangekomen, zonder lange vingerwerk.