Glycine only

De camera van m’n smartföhn is kapot, dus eentje van kortgeleden. Groetjes van m’n N°1!

9 likes

Heeft iemand (ervaring met) de Glycine combat 6 moonphase? Ik kan niet zoveel reviews/echte foto’s vinden op het net.
Het gaat om deze:

4 likes

Holy smoes wat een gaaf trio…

Heb een gewone. Super mooi ding hoor.

1 like

Glycine is In mijn beleving altijd uniek qua vormgeving en afwerkings kwaliteit, zowel qua uurwerken als de kast, ik beleef het ech als kwaliteit wat ik in handen heb.

Ik heb ze gehad, verkoop ze op hun en tijd en koop Glycine ook altijd weer terug

Bij Glycine heb ik momenteel de belevenis dat je ze voordeliger te pakken kan krijgen dan dat ze eigenlijk zouden moeten zijn :sunglasses:

1 like

Dat weet ik zo net nog niet. Ik heb deze voor Hamilton-geld gekocht (rond de 450, dus onderkant Hammie), maar ik heb nog nooit een Khaki gehad. Ik weet niet of het echt wezenlijk beter afgewerkt is. Ik denk dat Hamilton misschien wint, gebaseerd op m’n deck-watch van die lui.

Hoe dan ook ben ik wel reteblij met m’n beestje. Hier even een schaamteloze crosspost:

7 likes

…even een stukje sluikreclame voor de Glycine-met-het-oude-logo liefhebbers onder ons:

De Airman SST-12 GMT (met 2de en 3de tijdzone)

:sunglasses:

4 likes

Sluikreclame? Ok dan, iemand nog een quartz beater nodig? :grin:

4 likes

16 likes

Erg mooi horloge!

2 likes

12 likes

En went het een beetje zo een 24 uurs horloge ?

Als voormalig militair is dat voor mij geen enkel probleem.

4 likes

Jij wel ouwe scherpschutter…

1 like

Heel mooi!

Welke maat?

1 like

39mm.

1 like

En het horloge?

5 likes

Ook 39mm. Soms komen dingen mooi samen.

4 likes

Wat is de prognose 2 weken ?

3 likes

Ik zag al verkoop foto’s langskomen in de TikTok

2 likes