Glycine only

Hij zei weken. :joy:

2 likes

Dat horloge is al lang verkocht voordat het eerste bandje van Ron op je deurmat ligt. Dat wordt dan weer een bandenparade van bruine 20mm straps in kindermaatjes.

4 likes

Hij is wel erg gaaf, maar ik heb dan ook wel iets met de Airman modellen.
Voor een malse matroos is dit natuurlijk maar een tijdelijke bevlieging.

3 likes

Nice, nice. Die gaat in het woordgraptopic. :+1:

3 likes

wise choice! dikke combat om e pols hjirre … :wink: gniffel gniffel…

Prachtig horloge.

Ik schop 'm maar weer even omhoog. Ik kwam er naar aanleiding van het “horlogemerken zonder only-topic” topic achter dat de meeste van m’n horloges een topic hebben, ook al is Mühle schandalig onderbevolkt.



Het zijn er inmiddels twee. Allebei met oude logo? Ik weet het eigenlijk niet. :blush:

7 likes

Da’s het oude logo; soort van kroontje. Onder de vlag van Invicta is het veranderd naar een soort van vleugels aan weerszijden van het kroontje.

En ze zijn er ook zonder

7 likes

Ach, ik zit toch ziek thuis :face_with_thermometer: dus even mijn BNA (bijna nieuwe…) op de twee banden die ik er tot nu toe op heb geprobeerd. Ik neig toch meer naar de zwarte denk ik. De meegeleverde band is nauwelijks gedragen, maar een klein beetje saai - zwart kalf, met een 22 - 18 taper.

Draag 'm erg graag; aflezen went al. Fractie bijgeregeld, rotor gesmeerd (krassende geluiden uit het lager…), pakkingen ingevet, topding! Iets aan de grote kant voor mij, maar 36 (40 hier) is wel weer heel bescheiden.

:slight_smile:

15 likes

De F 104 :point_left:

12 likes

Nieuw binnen Airman nummer 2 en in totaal mijn vijfde Glycine die ik ( gehad ) heb, ben ik een beetje fan van het merk ? Blijkbaar wel dus :shushing_face:

Het begon met een KMU daarna de Combat sub en toen kwamen de Airman modellen. Eerst de double twelve opgevolgd door de world timer en nu de DC 4

Twee Airman modellen vind ik echter wat te gek dus moet de world timer eruit.

8 likes

Cross post:

Sinds gisteren heb ik deze mooie Glycine Combat Sub (GL0249) in het bezit.

16 likes

Dat is een mooie, zelf ook gehad. Heb er soms nog wel een beetje spijt van dat ik hem verkocht heb :grimacing:

2 likes

Ik ben ook aan het overwegen om een Glycine te kopen. Maar eerst een ander horloge wat mijn kant op komt!

1 like

Hij blijft leuk

15 likes

8 likes

22 likes

Mooi horloge! Welk model is het? Heeft wel wat weg van de combat sub.

1 like

Thanks, het is de Combat 6.
Heb er net een kleine NA over geschreven:

4 likes

mooi klokje, is dit de 40 of de 36mm?

1 like