Ik heb hier nog een kapotte tv staan, enige kans dat jij daar verliefd op wordt?
Een prijs kan ook gewoon onrealistisch zijn en dat is € 2700 voor dit horloge.
Ik heb hier nog een kapotte tv staan, enige kans dat jij daar verliefd op wordt?
Een prijs kan ook gewoon onrealistisch zijn en dat is € 2700 voor dit horloge.
Lijkt mij realistisch.
Ik heb destijds iets meer betaald met inruil.
Haha, sorry ben geen TV man.
Ik snap je punt.
Ik ben zelf echt zo, hobby kost geld.
Vaak meer dan reëel is, wanneer je in je hobby dat gene aan kan komen waar je blij van wordt mag het de grens aan voorbij qua kosten. Het mag pijn in de knip doen en het mag te duur betaald zijn.
Blij zijn is een belangrijk iets.
Om en nabij de 1k is de eerlijke prijs, als je het kan winnen van je verliefdheid
Discipline en geduld moeten het winnen van verliefdheid!
Een oeroude strijd, bijna mythisch.
En meestal in er maar één winnaar?
Jou pols is de winnaar straks met een prachtige Airman eromheen geslingerd
Volledig mee eens jongens.
Inderdaad is om en nabij de 1k realistisch, hij zou er iets over heen mogen, maar geen 2700.
De jacht is i.i.g. geopend en dat is óók de charme van het opbouwen van je (droom) collectie.
Mocht er ooit iemand zijn die hem toevallig tegenkomt, en ik het niet gezien heb hoor ik dat graag
Succes kerel…
Doe iig 1 smerig bod van 1234 euro naar die zweed.
Let op mijn woorden…hij verkoopt m aan jou voor dat geld!
Ik sluit me aan bij @PLP ergens in de buurt van 1000 euro is realistischer voor de Airman 18 Royal. Kijkend naar de prijzen van de “gewone” versie.
Doen wat @anon53002072EV zegt en een laag bod doen (met een mooi verhaal erbij) en met of zonder onderhandelen er een binnenslepen
Bovengetekende is nog immer blij met de poor mans versie
Mooie foto…
Mooi horloge
Ik moet zeggen dat van de drie die ik heb deze de meest fotogenieke is
Lekker hoor, doe je expres hé
Doet gewoon zeer!
Prachtige collectie!
Ging vrij makkelijk
Stelt het je gerust als ik zeg dat ik meer Seiko’s heb?
Glycine mooi merk.
Maar moeilijk om er van af te komen als je bent uitgekeken er op.
Ik heb de airman 2000 uit 1997 op Chrono24 gaan ze voor 1000 tot 1500.
Ik heb hem al 1 jaar te koop staan.
Gaan ze daarvoor of worden ze daarvoor aangeboden? Dat is natuurlijk wel een wezenlijk verschil.
Tuurlijk das waar .
Maar toch blijft een moeilijk merk
Klopt, de overname door Invicta en het stunten met prijzen ( vooral in de US ) heeft het merk geen goed gedaan qua waardering. De oude modellen worden daarin meegetrokken.
Ze zijn natuurlijk wel in die positie gekomen door hun eigen gestuntel in het verleden.
Als je in die prijsklasse van 1000 - 1500 aanbied dan snap ik dat wel
Glycine is een mooi merk, goed gemaakt en prima afgewerkt maar er zit doorgaans een ietwat opgeleukte ETA in. Dan is duizend euro wel een heleboel geld…
Oh, nu snap ik 'm. Die dikke sigaar moet ook betaald worden