Glycine only

Ja. Dan moet je daar lid zijn. Ik ben er ook al een poos lid. Zeer correxte mensen allemaal.
Al een paar keer wat gekocht ook daar.

Waarom na een week? Als het toch groter, kleiner, te blauw of te groen is als je het echt ziet ipv de foto op het net…

2 likes

Doe ik nog maar even niet, dit forum bezorgt mij al slapeloze nachten, als ik dan in Dld óók nog eens ga rondstruinen dan moet ik @John om het telefoonnummer vragen van zijn Psych… :joy: :joy: :joy:

1 like

Beste leden,

Ik sta op het punt om een airman te kopen, maar heb niet veel kennis van dit merk. Wat is een schappelijke prijs voor dit horloge. 2ehands in nieuwstaat?
Graag advies voordat ik een fout maak.

4 likes

Double Twelve
Nieuw 495 euro ongeveer dus vul maar in.

1 like

Het is alleen geen double twelve :wink:

2 likes

Geen probleem. Staat bij mij onder sneltoets 1 (of is dat wel heul 80s?) :joy:

1 like

Das een dames horloge!

1 like

Nee. Dat is een klein formaat. En zeker bij dressers een mooi en elegant formaat.

3 likes

Prima maatje idd!

(Foto uit de oude doosch. De kerstboom is natuurlijk vorige week al de deur uit gegaan)

6 likes

Mensen met een kleine pols dus. :rofl:

1 like

Toch de knoop maar doorgehakt. Komt in het echt veel meer tot zijn recht.

10 likes

Lekker! Gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Dacht dat het een Double Twelve was maar zie nu ook dat het een GMT is en die zijn een paar honderd euro duurder.
Proficiat met deze mooie aanwinst.

1 like

Ik ben een beetje voor je aan het zoeken geweest.
Gaat het hier om de 42mmm Purist?
Ref. GL 0141
Uit 2018 (ongedragen) doen die op Chrono ongeveer Euro 700

:joy: :joy: :joy: :joy: zit ik me rot te zoeken, heb je hem al!!!
Jij bent sneller als ik :sweat_smile:

Proficiat, mooi horloge :+1:

Zucht, ik moet opschieten…

1 like

Gaan ze daarvoor weg of is dat een vraagprijs?
Die DC4 op Uhrforum is trouwens ook nogal aan de prijs.

Haha alsnog bedankt voor de moeite, de kogel was snel door de kerk na het zien van het horloge.

1 like

Dat is de vraagprijs.
Ik heb al wél in de gaten dat je goed op moet letten hoor als het om de prijzen gaat.
Op Chrono weten ze ook van de prijzen :thinking:

Enkele jaren geleden kon je daar nog leuke vondsten treffen. Dat is naar mijn mening een stuk minder geworden. Met (vraag) prijzen tot op het belachelijke af.

Catawiki is ook zo’n plek trouwens.

U is gewaarschuwd…

1 like

Een dresser met de serienaam Combat zal weinig lof oogsten gok ik zo, geen dresser -> damesmaat.