Buiten true gmt functie, heb je ook de t fit clasp en is 39mm gewoon erg lekker tov de klatsers van grand seiko. Goed afgewerkt, en een dial die imho goed in balans is 🤌🏼. Succes met je zoektocht!
Voor mijn gevoel heb je gelijk, aan de andere kant stijgen alle merken hier en daar in prijs. En op de kwaliteit van Laco is echt niks aan te merken vind ik.
Daarnaast hebben ze ook echt een rijke historie. Er wordt gewoon vaak overheen gekeken
Als eerst dank voor jullie antwoorden. Jullie gebrabbel en inzichten helpen me ook verder om te destilleren wat ik nou echt mooi vind en wil. Soms kun je door de bomen de bos niet meer zien
Bij nader inspectie van de laco vond ik de rechter zijkant niet zo fraai.
Ja prijskwaliteit komt niks bij in de buurt zo te zien. Heb geen in mijn handen gehad, maar de filmpjes en reviews liggen er niet om. Is nog steeds een kandiaat
Check; ga ik verder onderzoeken!
De SBGN003 word wel vaak aangeraden haha. Goede fanbas. Moet zeggen op die zwarte strap echt wel gaaf uitziet!
Haha, heb jij seiko’s? Dacht dat je een Roly man was/bent
PB terug
Aantrekkelijk zeker, meer als een dagelijkse beater. Maar vind de prijs een beetje te hoog ervoor (2700 euro).
Vind de Sinn 103 TI dan eigenlijk mooier. Nadeel van de Sin 103 is de 17 mm dikte, jouw voorstel is wel dunner met 15.5mm Thanks though!