GMT aankoopadvies

I’m out. Wilde een hele mooie Seiko aanbieden. Helaas.

8 likes

Ik kan absoluut de blackback pro aanraden!

Buiten true gmt functie, heb je ook de t fit clasp en is 39mm gewoon erg lekker tov de klatsers van grand seiko. Goed afgewerkt, en een dial die imho goed in balans is 🤌🏼. Succes met je zoektocht!

1 like

De SBGN003 is ook 39mm en een paar mm dunner :wink:

2 likes

Dan moet je niet twijfelen…gewoon doen. Ik heb er nog een, stuur maar PB.

3 likes

De sbgn is ook gewoon 39mm en draagt heel slank…

2 likes

Opzich eens en niet eens over Laco.

Voor mijn gevoel heb je gelijk, aan de andere kant stijgen alle merken hier en daar in prijs. En op de kwaliteit van Laco is echt niks aan te merken vind ik.

Daarnaast hebben ze ook echt een rijke historie. Er wordt gewoon vaak overheen gekeken

Vraagje, welke strap is dit? Erika MN Blackops Hot orange of iets anders?

Als je rood, wit en blauw als “defensiekleuren” ziet, voldoet dit volgens mij aan alle items?

1 like

Geen GMT, maar ik gooi er een curveball in met militaire herkomst.

1 like

Ik zie dat Sinn al een aantal keer genoemd is, maar mijn favoriet nog niet!
De Sinn Flieger 900:

afbeelding

Kast en band zijn gekolsteriseerd (aka Tegiment) dus goed krasbestendig :+1:

1 like

Kleine toevoeging, het lijkt erop dat de huidige modellen een blanco caseback hebben:

De mijne uit 2014 heeft een rekenliniaal erop, geeft net dat beetje extra touch:

Met 44mm beslist geen klein horloge, maar als je polsen het kunnen hebben dan is de Mido Ocean Star GMT ook het overwegen waard.

3 likes

1 like

Als eerst dank voor jullie antwoorden. Jullie gebrabbel en inzichten helpen me ook verder om te destilleren wat ik nou echt mooi vind en wil. Soms kun je door de bomen de bos niet meer zien :wink:

Bij nader inspectie van de laco vond ik de rechter zijkant niet zo fraai.

Ja prijskwaliteit komt niks bij in de buurt zo te zien. Heb geen in mijn handen gehad, maar de filmpjes en reviews liggen er niet om. Is nog steeds een kandiaat

Check; ga ik verder onderzoeken!

De SBGN003 word wel vaak aangeraden haha. Goede fanbas. Moet zeggen op die zwarte strap echt wel gaaf uitziet!

Haha, heb jij seiko’s? Dacht dat je een Roly man was/bent :stuck_out_tongue:

PB terug :wink:

Aantrekkelijk zeker, meer als een dagelijkse beater. Maar vind de prijs een beetje te hoog ervoor (2700 euro).

Vind de Sinn 103 TI dan eigenlijk mooier. Nadeel van de Sin 103 is de 17 mm dikte, jouw voorstel is wel dunner met 15.5mm Thanks though!

3 likes

Op leer is ie al wat minder dressy.

1 like

Ik heb een Sinn 856 UTC, ligt al wel maanden bij Sinn voor een service beurt

2 likes

Ik weet niet echt of dit motiverende tekst is voor de TS om deze in overweging te nemen :joy:

1 like

Kenissi based uurwerk, slideclasp, 3 tijdzones, 70 hr gangreserve, 20 ATM titanium. 5 jaar garantie

3 likes

Is de Glycine Airman al genoemd?

Heb eventueel deze variant in het blauwe gedeelte staan:

1 like