Goede rubber banden met quick release? (AKA Barton Silicone Elite only)

Goed excuus om meer horloges te kopen :smile:

Krijg ik vandaag een Heimdallr binnen heb ik weer meteen het probleem dat ik te weinig bandjes heb want gevalletje 19mm probleem. Op Amazon geen 19mm te vinden bij de Barton etc. dus dan voorlopig maar even op een elastic gezet.

2 likes

En dit is een rubber band met quick release?

Welke?

Deze.

Uhm… da’s een zogenaamde French Troops Parachute strap, zeg maar een veredelde Nato strap.
Daar zitten helemaal geen Puch-pins aan de band zelf.

Ik gebruik overigens wel meestal Quick-release pins bij dit soort bandjes.

Je kan overigens ook een bestaande reguliere band met niet al te veel moeite ombouwen naar Quick-release. In ieder geval bij zacht / soepel rubber is dat niet al te veel moeite. Gewoon een setje van die Quick-release pinnen bestellen op Ali of Ebay.

Dat snap ik. Ik vroeg me alleen af waarom dat in een rubber banden met quick release topic komt.
Net als een Seiko posten in een Rolex topic :face_with_monocle:

1 like

Mix-n-match :joy:

@lance_explorer veel dank voor belangeloos leveren van het oranje deel! U zijt een heer!

4 likes

4 likes

Mooi man :smile: nu nog andere kleur keepers?

1 like

Ja heb nog wit :joy:

Ook prima bandjes

1 like

Nog steeds over de pis om dat geintje?

Dat was in antwoord op TenebraeNoctis, ter illustratie dat ik nu op zoek ben naar een 19mm rubber band met Quick Release. Dat staat in de post :wink:

Daarnaast zijn alternatieven natuurlijk prima on-topic te noemen, elastic is een zeer goed alternatief voor leder in warm weer. Niet zo geschikt tegen stof uiteraard, maar wel super comfortabel.

2 likes

Oh nee hoor. Die kan ik wel hebben.
Mijn reactie daarop was ook niet serieus hè.

Maar de rest zo teruglezend lijkt het idd of ik vanochtend een goede fles azijn op heb :drooling_face:
Mie scuse :handshake:

2 likes

Vandaag bezorgd, deze keer bij Amazon besteld zaterdag besteld vandaag in huis.

5 likes

Zulu FKM

1 like

Lekker zomers!:sunglasses:
Vanochtend gekocht en vanmiddag geleverd met dank aan @frenk :+1:

3 likes

Tja, als je zo dichtbij woont, krijgt de post mijn centen niet😂. Veel plezier ermee.

2 likes

Toch een stuk sneller dan bij Barton bestellen! :wink:

1 like

Staat ook top op de Pelagos.

2 likes

Of toch de zwarte…

3 likes