Die GMT ziet er wel tof uit! Dus ik ging even Googlen maar zag dat het een quartz is. Er zijn ook wel automaten maar dan duikelt te prijs ineens richting de 1.248.
Ja bizar hè. Maar ik had bewust gekozen voor een Quartz. Als je veel afwisselt is een Quartz super handig en daarnaast erg accuraat.
Ja dat is zeker waar! Ik heb altijd een beetje een interne strijd met mezelf als het om quartz en automaten gaat. Heb pas nog een Squale quartz voor een brandprijs weggedaan omdat ik niet echt kon wennen aan de tikkende seconde wijzer.
Ik vind de band vreselijk. Het is een goedkope folded-link band. Een echte hair puller in mijn geval. Ik zou aanraden om de sold-link versie op eBay te kopen. Kost geen drol.
Hmm misschien is een Invicta pro diver wel iets! Wat mag zoiets kosten?
Hmmm, maar da’s toch niet bepaald een “Goedkope duiker (automaat) onder de €200”…
Het is was ook geen reactie op de topicstarter, maar een reactie op Stefanmol.
“Het is was ook geen reactie op de topicstarter, maar een reactie op Stefanmol.”
Ja, dat begreep ik al.
Ik weet sowieso wel dat je zo’n Davosa nieuw niet voor 200 euro kan scoren…
Vandaar het ‘emoticonnetje’ achter mijn reactie…
O jawel hoor! Op leer is hij onder de €200 trouwens. Op staal iets van €260. Zoveel koste het mij nieuw via EBay.
Heb je een linkje ? Ik houd me aanbevolen…….
[het hierboven afgebeelde horloge kent een gebruikelijke verkoopprijs van 600 - 700,–, dacht ik…]
Ja hoor:
https://www.ebay.nl/itm/223985648320
Ik had de versie op leer gekocht en de stalen band los:
Je kunt btw een prijsvoorstel doen. Ik had £25 onder zijn prijs geboden en werd geaccepteerd. Ik zie de versie op leer er niet tussen staan. Even een berichtje sturen want hij heeft ze wel denk ik.
Ach, tóch een miscommunicatie. Ik meende nl. dat het om een automaatje ging (iets waar de topicstarter het over heeft). Quartz is nl. niet mijn ding. Helaas dussss…
Ja die zijn wat duurder idd. Flink stuk duurder.
“Verder heb ik ook een Davosa onderweg op staal. Ook een mooie budget knaller. Zelfde prijs als een SKX:”
Ik denk dan ook dat je die Davosa quartz niet met een SKX (automaat) kunt vergelijken…
Althans, dat mág wel natuurlijk, maar reëel zou ik zo’n vergelijking niet willen noemen.
Why not? Wat maakt het uurwerk uit? Quartz kent zoveel voordelen. Daarnaast was het niet gericht naar de topicstarter maar naar iemand anders. Moet mezelf tekens herhalen bij jou en ik snap niet waar je naartoe wilt?
Why not? Wat maakt het uurwerk uit? Quartz kent zoveel voordelen. Daarnaast was het niet gericht naar de topicstarter maar naar iemand anders. Moet mezelf tekens herhalen bij jou en ik snap niet waar je naartoe wilt?
Ik wil helemaal nérgens naartoe. Het is gewoon een discussie (waarin jij je niet hoeft te herhalen trouwens), meer niet.
Maar goed, het staat je helemaal vrij om quartz met automaat te vergelijken. Helemaal prima.
Ja he hij is cool he ?
In de inkoopactie maar 95 euro, maar zodra hij weer te krijgen is zal hij 145 euro zijn dat werd al als “list” aangegeven kortom ruimschoots binnen uw gestelde budget.
De eerste badge is uitverkocht (ik heb even contact gehad met Invicta) maar het is geen limited versie dus blijft gewoon in productie en zal over een maandje of wat gewoon weer verkrijgbaar zijn.
Ik vermoed dat hij (omdat hij vrij populair is) wellicht her en der tegen hogere prijzen zal worden aangeboden maar wellicht heb je mazzel hier in het blauwe gedeelte, en anders gewoon heel even geduld !
Zeker een tof ding! Helemaal voor €95… hoop dat iemand ‘m toch niet zo vindt en verkocht in het blauwe gedeelte. Even afwachten dus
Ik vind hem wel prettig zitten niet slechter dan mijn skx met strapcode oyster.