Goedkope duiker (automaat) onder de €200

Citizen of de wat oudere Orients zijn je deel als je op een Automaat staat. Maar ja, 40mm.

Je kunt eens kijken of je ergens een SKX013 te pakken kunt krijgen, maar ik wens je veel succes.

Onlangs werd nog in het aanbieding topic de Seiko 5 SKX013 voor €199 bij www.dutyfreeislandshop.com aangekondigd.

Ik zou proberen om de citizen te krijgen die geleverd wordt met de rubberen band en de stalen band.
De stalen band vind ik i.t.t een goede band met een fijne sluiting die traploos verstelbaar is.


Ik heb er destijds 160 euro voor betaald op MP.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Die is inmiddels mijn kant op. :innocent:

1 like

Lijkt inderdaad niet meer te lukken… Op Marktplaats staan er weliswaar een stuk of 5, maar allemaal voor minimaal 325 met flinke gebruikssporen. Jaar geleden kocht ik hem z.g.a.n. nog voor 180 pietermannen. :sweat_smile:

Nice!

1 like

Ja ideaal voor dagelijks gebruik. Heb zelf een aantal beaters zoals de Casio Duro voor als het heftige momenten. Als ik met mijn 2 kinderen ben bv :joy:. De Citizen is leuk voor naar buiten. Verder heb ik ook een Davosa onderweg op staal. Ook een mooie budget knaller. Zelfde prijs als een SKX:

3 likes

Die GMT ziet er wel tof uit! Dus ik ging even Googlen maar zag dat het een quartz is. Er zijn ook wel automaten maar dan duikelt te prijs ineens richting de 1.248. :joy:

1 like

Ja bizar hè. Maar ik had bewust gekozen voor een Quartz. Als je veel afwisselt is een Quartz super handig en daarnaast erg accuraat.

1 like

Ja dat is zeker waar! Ik heb altijd een beetje een interne strijd met mezelf als het om quartz en automaten gaat. :rofl: Heb pas nog een Squale quartz voor een brandprijs weggedaan omdat ik niet echt kon wennen aan de tikkende seconde wijzer.

1 like

Ik vind de band vreselijk. Het is een goedkope folded-link band. Een echte hair puller in mijn geval. Ik zou aanraden om de sold-link versie op eBay te kopen. Kost geen drol.

Hmm misschien is een Invicta pro diver wel iets! Wat mag zoiets kosten?

Hmmm, maar da’s toch niet bepaald een “Goedkope duiker (automaat) onder de €200”:sunglasses:

1 like

Het is was ook geen reactie op de topicstarter, maar een reactie op Stefanmol. :wave:t3::wave:t3::wave:t3:

2 likes

“Het is was ook geen reactie op de topicstarter, maar een reactie op Stefanmol.”

Ja, dat begreep ik al.
Ik weet sowieso wel dat je zo’n Davosa nieuw niet voor 200 euro kan scoren…
Vandaar het ‘emoticonnetje’ achter mijn reactie…

1 like

O jawel hoor! Op leer is hij onder de €200 trouwens. Op staal iets van €260. Zoveel koste het mij nieuw via EBay. :+1:t3:

Heb je een linkje ? Ik houd me aanbevolen…….

[het hierboven afgebeelde horloge kent een gebruikelijke verkoopprijs van 600 - 700,–, dacht ik…]

1 like

Ja hoor:

https://www.ebay.nl/itm/223985648320

Ik had de versie op leer gekocht en de stalen band los:

Je kunt btw een prijsvoorstel doen. Ik had £25 onder zijn prijs geboden en werd geaccepteerd. Ik zie de versie op leer er niet tussen staan. Even een berichtje sturen want hij heeft ze wel denk ik.

Ach, tóch een miscommunicatie. Ik meende nl. dat het om een automaatje ging (iets waar de topicstarter het over heeft). Quartz is nl. niet mijn ding. Helaas dussss… :slightly_smiling_face::wink:

1 like

Ja die zijn wat duurder idd. Flink stuk duurder. :grin: