Goedkope duiker (automaat) onder de €200

“Verder heb ik ook een Davosa onderweg op staal. Ook een mooie budget knaller. Zelfde prijs als een SKX:”

Ik denk dan ook dat je die Davosa quartz niet met een SKX (automaat) kunt vergelijken…
Althans, dat mág wel natuurlijk, maar reëel zou ik zo’n vergelijking niet willen noemen.

Why not? Wat maakt het uurwerk uit? Quartz kent zoveel voordelen. Daarnaast was het niet gericht naar de topicstarter maar naar iemand anders. Moet mezelf tekens herhalen bij jou en ik snap niet waar je naartoe wilt?

Why not? Wat maakt het uurwerk uit? Quartz kent zoveel voordelen. Daarnaast was het niet gericht naar de topicstarter maar naar iemand anders. Moet mezelf tekens herhalen bij jou en ik snap niet waar je naartoe wilt?

Ik wil helemaal nérgens naartoe. Het is gewoon een discussie (waarin jij je niet hoeft te herhalen trouwens), meer niet.
Maar goed, het staat je helemaal vrij om quartz met automaat te vergelijken. Helemaal prima.

Ja he hij is cool he ?
In de inkoopactie maar 95 euro, maar zodra hij weer te krijgen is zal hij 145 euro zijn dat werd al als “list” aangegeven kortom ruimschoots binnen uw gestelde budget.

De eerste badge is uitverkocht (ik heb even contact gehad met Invicta) maar het is geen limited versie dus blijft gewoon in productie en zal over een maandje of wat gewoon weer verkrijgbaar zijn.
Ik vermoed dat hij (omdat hij vrij populair is) wellicht her en der tegen hogere prijzen zal worden aangeboden maar wellicht heb je mazzel hier in het blauwe gedeelte, en anders gewoon heel even geduld !

Zeker een tof ding! Helemaal voor €95… hoop dat iemand ‘m toch niet zo vindt en verkocht in het blauwe gedeelte. Even afwachten dus :smile:

1 like

Ik vind hem wel prettig zitten niet slechter dan mijn skx met strapcode oyster.:smile:

Toevallig iemand die z’n Invicta Pro Diver wil verkopen? :smiley: