Goedkope duiker (automaat) onder de €200

:joy:
Nee, vaak komen de antwoorden hier sneller voorbij dan ik kan googlen dus dacht ik waag het erop.
Hippie een antwoord? :grimacing:

Ja.

Dat bedoel ik dus, mega snel! Thanks!

1 like

De kroon zit misschien aan de verkeerde kant… maar verder biedt dit horloge heel veel waarde voor zijn bescheiden prijs. De rubberband is trouwens ook top!

5 likes

Geweldige foto! Doet echt recht aan het kleurspel van de wijzerplaat. Top!

2 likes

De Mako USA 2 hier in bezit maar gaat voorlopig nog niet de deur uit :grin:

4 likes

Mijn midsize twotone SKX027 mag ook gaan als je interesse hebt. Gekocht omdat ik iets op staal wou maar heb nu twee Omega’s op staal en mijn gouden Zenith is bijna terug van service.

Gaat om dit horloge:

3 likes

Grrr😅

1 like

die glycine is anders ook goed voor mij hoor :rofl:

2 likes

Maar die is al weg :wink:

2 likes

Ik vis hier steeds achter het net :upside_down_face:

2 likes

Dan kan ik je helaas de hand schudden haha!

1 like

Blij dat te horen haha

Bijna 100 suggesties en NIEMAND die de Inicta Pro Diver Men Model 31290 heeft genoemd ?
Best bijzonder.
Inkoop Actie is helaas uitverkocht, en ja ik heb te lang getwijfeld maar dat had zeker met de korting ( dus nog geen 100 euro) een prima kandidaat geweest, en ik voorzie er nog wel een aantal in het blauw voorbij komen zodra de uitlevering begonnen is :slight_smile:

4 likes

Die seiko wil ik ook wel!!

1 like

Kan je die SKX mooi verkopen :wink:

aan mij

2 likes

Grapjas :sweat_smile:
Die gaat niet weg onder de 200 hoor hahaha

1 like

Mwah, beetje teveel een hommage verwacht ik zo! De genoemde Citizens hebben wel veel meer een eigen gezicht!

Helaas die heb ik niet…

Ik zie dat deze uit het blauwe gedeelte nog steeds niet weg is. Een ‘limited edition’ voor 200 piek… zelfde kast als een NY0040. Als ik niet net een NY0040 gekocht had zou ik 'm zelf nemen :grin:

1 like