Goedkope duiker (automaat) onder de €200

Lekker :star_struck:

1 like

Nog niet, ga ik zo gelijk doen. Thanks voor de tip! :smiley:

Als van goud met zwart houdt. Hier een NY004x:

1 like
2 likes

Deze hommage doet me wel heel erg denken aan een Rolex submariner :joy:

Op het Duitse Uhrforum staat nog een mooie set van de NY0040 in blauw met rubberen en stalen band. Misschien interessant?

2 likes

De goedkoopste die ik online kon vinden was deze, toch nog 25,- goedkoper dan Amazon https://aquasub.nl/shop/duikhorloges/citizen-ny0040-09ee/ De blauwe hebben ze ook. Even gemaild met hun klantenservice, ze hebben zelf geen voorraad maar bestellen hem voor je. Binnen 14 dagen gratis verzonden of af te halen bij hun fysieke winkel in Breda.

Zelf heb ik uiteindelijk een gebruikt exemplaar gevonden, dus verder reikt mijn ervaring met de winkel niet.

2 likes

Die heb ik idd niet gezien tijdens mijn speurtocht, goed gedaan👍 Dat is zeker een hele nette prijs. Vind persoonlijk met de blauwe wijzerplaat mooier als de zwarte…het blijven mooie horloges en ze zijn ook zeker duurzaam. Dat uurwerk wat erin zit is oersterk! De NY0040 serie heb ik niet in mijn collectie.

1 like

Heb jij deze @Metinsta? :thinking:

Nee. Maar ik vind ‘m wel cool.

1 like

ok dan zoek ik eens op het www ik wil hem🙃

1 like

@rschouten had er één te koop staan. Misschien wil de koper daarvan hem flipperen?

@Aad57 kan dit.

2 likes

thanks😇 fingers crossed

1 like

Absoluut, ik ben er erg blij mee.

Het is na een NY2300 en een Nighthawk (pas) mijn 3e Citizen. Ik vermoed dat het wel een blijvertje is, het wordt in ieder geval sowieso mijn beater voor deze zomer :slightly_smiling_face:

4 likes

Die metalen band is bepaald van mindere kwaliteit.

1 like

Weet je toevallig ook of die bestaat in 36/37mm??

ik vraag dit voor mezelf :smirk: :v:t3:

Hippie dat al gegoogled?

1 like

Staat jou goed @stefanmol. Ik had behoorlijk veel citizen duikhorloges(50+) heb het laaste 1.5 jaar heel veel verkocht. Alles was in topstaat. Heb er nu nog 6 over waarvan er nog 3 in de verkoop gaan. Wil er 3 over houden dat vind ik ook overzichtelijk en als ik eentje zat ben flipper ik die en haal ik mij weer een ander op…van de 50+ draagde ik er maar stuk of 4…rest lag in de horlogebox te verstoffen…

1 like

Heb je nog een Fugu ertussen die weg gaat?